söndag 2 oktober 2011

Söndagsmys och en liten matta

Hej finingar!

Har ni det bra denna sköna söndagskväll?
Själv ska jag inte klaga, en mysig dag i skogen med familjen och fina vänner och nu väntar en kantarelltoast modell större och ett litet glas rött. Och en bra film. Söndagsmys!





































Bye the way, måste passa på att tipsa er fina bloggisar om fina hampamattor i bästa Day stil som trillat in på Åhlens i olika storlekar och modeller för en billig peng.





































Söta i en liten hall eller kanske på en gästtoalett!

Kramar! Mia

6 kommentarer:

Marie Louise sa...

så roligt att hitta bloggar som inspirerar..länkar din blogg till mig så jag kan kika in igen..Kram Marie
vitavidder.blogspot.com

rebecca sa...

Hejsan! Jag gillar din blogg jätte mycket och blir så inspirerad! Jag har bara en liten fråga då vi själva är på husjakt, köpte ni ett renoveringsobjekt? Och hur stort bor ni? Och var finns denna fantastiksa utsikt som är från erat hus?
Vill ju så gärna börja pyssla, men vet inte om man kan lyckas med vilket ruckel som helst..
Mvh Rebecca

Att vara någons fru sa...

Åh, jag skulle kunna döda för ett glas rött. Eller ett halvt.

Unknown sa...

Hej!
Vilken mysig dag du verkar ha haft och den avslutades med godsaker ;).
Tack för tipset om mattan, skulle passa i min hall uppe.
Kram Ing-Britt

Emma sa...

Hej!
Jag har läst din blogg några gånger och jag blir jätteinspirerad av din inredningsstil!
Jag har en fråga, vad heter den vita färgen du har på råsponten i hallen? Är den kritvit eller är den bruten?
Tack för en jäkligt bra och härlig blogg!
Kram Emma från Jönköping

Prinsessan Jordgubb sa...

Jättefin blogg du har. Själv är jag ny i bloggvärlden, men blir inspirerad av din blogg:)