fredag 7 oktober 2011

Here we go again!

Äntligen fredag!

Haft en superhärlig dag. Började morgonen med att sättea personbästa på milen på 55 min, mycket nöjd! Det bådar gott inför milloppet nästa helg då pannbenet minsann ska få ner tiden lite till! Ni hejar väl på mig då?

Så  nu sitter jag utslagen i soffan med ett glas vitt och myser till kidsens fredagsdisco.








































Favoriten Angie Stone jazzar vi loss till idag på högsta volym och jag konstaterar nöjt att vi har ännu en härlig helg framför oss och tar ett glas vitt till:-)

Önskar er en underbar helg finingar!
Kramar Mia

13 kommentarer:

tre nyanser av vitt sa...

Ha en skön helg! Åh grattis till tiden på milen.
Kram Marie

Anonym sa...

Måste bara säga att jag älskar din blogg, den är en stor inspirationskälla. Huset är fantastiskt fint inrett.

Trevlig helg
/ Anneli

Marie Louise sa...

Sötnosar du har...och en härlig blogg som bjuder på mycket fint
Ha det gott kram Marie

MITT VITA HUS sa...

Underbar bild:) Kikar in och önskar dig en härlig helg!

Kram M

Marits vita skrin sa...

Jajjemen nu vinar vi.
Jag är inne på mitt 3:e glas.
;-)

Kraaam

emmashem sa...

Vilka sockertoppar:)
Trevlig helg!
Kram Emma

Anonym sa...

Så gott det lät med vitt vin! Mvh Ulrica Adolphson

Mys och hemtrevnad sa...

vad duktig du är klart vi hejar på dig...fortsätt njut med familjen i helgen...kramis semlan

Att vara någons fru sa...

Herrgud kvinna -springer du en MIL?!

Anonym sa...

Grattis till tiden! Du är grym! det är kul när man ser att man blir bättre, annars är löpning en fantastiskt rolig- oinspirerande-härligt-tråkig sysselsättning! :)
Höjer vinglaset och önskar en trevlig helg! ( har ju förstått på dina inlägg att man kanske skulle börja kommentera lite mer..öhum.. Och jag blir allt bättre måste jag säga :)

Line

Unknown sa...

Vilken härlig bild på dina sötnosar.
55min är inte illa, klart vi hejar på ;).
Ha de så bra, kram Ing-Britt

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

hoppas helgen varit bra...håller tummarna för din löpning nästa helg, det grejar du. Med löpning handlar det mycket om att man tror på sig själv...kram

Fröken Luisa sa...

Oj, vad duktig du är!
Har kikat runt i bloggen, gillar den, mysig & med fina bider!

Kika gärna in i min nystartade inredning/bakblogg

Ha en underbar dag

Fröken Luisa