fredag 21 oktober 2011

Dancin!

Hellooo friday!

Förlåååt mig bloggisar, att jag varit frånvarande några dagar. Busy busy days på jobbet och ibland hinner man helt enkelt inte med allt man vill. Ni förlåter mig va?

Så nu är det feets up in the sofa, och kidsen är pimpade och klara för fredagsdiscot:-)
Jag tror nog jag nöjer mig att bara titta på idag.








































Idag dansar vi loss till denna gamla goding. På riktigt, det är ju svårt att låta bli att dra på smilbanden till videon. Catsuiten på Jagger och skjortan med bröstfickor som skvalpar som långa hängröst på Bowie. Oh my! (Nån mer än jag som inte kan bädda in vides längre? )

Jag måste nog iaf dansa några sköna fickpingis/Cleopatra moves förbi kidsen och ut i köket efter ett glas vitt! Bums. Dancin in the street.....we will be singing and dancing...hm hmh mh hmmmmm

Hoppas komma tillbaks i helgen med lite mer inredningsinspiration!

Ps. tack för alla fina kommentarer, blir så himla glad för varenda en, det vet ni va? Ds

Kramar Mia!

7 kommentarer:

Mia sa...

Hej

Vilken otroligt mysig blogg, har följt dig ett tag via bloglovin, men aldrig kommenterat tror ja...

Men iallafall, kanonmysig blogg och man blir så glad av att kika in här.

Fortsatt trevlig helg.
Hälsningar Mia

Yosofine sa...

Trevlig fredag! Här sitter man i soffan och tjoffar godis, inte alls fel! :)

Kram

sagolikflora sa...

Skön morsa! Helt i min stil!!!!!!!!!!!! Kidsen måste få leva o vi med dom i deras värld. Själva va vi i lekparken hela eftermiddagen, 3 åringen gungade o snurrade o lubbade runt o bus i sus i dus o medan så sov lilla tjejen sött nerbäddad i vagnen. När vi kom hem så va bus tjejen helt slut o tjöt hela vägen hem så alla grannar måste trott att jag va en elak jävel, så fort vi kom innanför dörren vart det tingeling film o hon somnade på två röda. Vaknade vid 18 tiden o käkade middag o somnade sött i sängen ett par timmar senare. En tröttmössa o alldeles gruvligt söt, hi hi.
Kram Caroline

emilias gömmor... sa...

Älskar era fredagsdiscon:))

Kram Mimmi

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

TREVLIG HELG PÅ ER♥
KRAM

Mys och hemtrevnad sa...

jag dansar med snabeldraken till 80talsgodingar här...verkar som om ditt disco är mysigare än mitt...kramis semlan

Anna sa...

Härligt med fredagsdisco!:)
Kikar in här dagligen för inspiration och brukar bläddra i gamla inlägg. En riktig härlig blogg har du tjejen!

Kram Anna