torsdag 4 augusti 2011

Slaktar makens jeans

Hej sunny sunny thursday!

Hur har ni det? Själv kan jag inte sluta fira och skjuta champagnekorkar, men för vad hinner jag inte berätta idag. So stay tuned:-)

Nej idag har det varit beachen och skönt häng i vår nya loungesoffa på terassen.
Svårt att sitta still som vanligt så jag började slakta några av makens gamla jeans som ska få bli kuddar här ute.


Tänkte göra några olika varianter både med och utan fickor och etiketter.
Och blanda upp med de blåvit randiga som anas på bilden. (halva priset på hemtex:-)
Loungegruppen fyndade vi också för halva priset, mycket rea nu på utemöbler! Våra hittade vi hos Trademax.

So long mina vänner, hörs snart igen!
Kramar Mia

5 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Ski..snyggt .Hoppas att du spart några åt honom så han slipper frysa då hösten kommer=))Verkligen såååååååå snygga va duktig du är. karm

Hemma hos Märtha sa...

Ha, vilken bra ide!! Ska rota runt lite bland makens gamla jeans och försöka mig på lite kuddar jag oxå!
Ha en bra helg!
Kram
Anne-lie

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Jättefina kuddar och vilken smart idé! Har en hög med gamla jeans på vinden som ligger och väntar på att få nytt liv! Just nu har ett par fått bli en plånbok! :)

Att vara någons fru sa...

Galet bra idé! Och snyggt blev det!

Pioneer Mom sa...

How adorable! I like anything made from denim, and you have just given me a new idea. Thank you! I really like your blog...