fredag 12 augusti 2011

Fredagsdisco

Skål på er vänner denna fina fredag!

Här har vi fredagsdisco och sippar på ett kallt glas vitt. Men det efter att ha sprungit milen innan frukost på 57 min. Utan en enda kolhydrat i kroppen och utan att det är tävling.
Med 9 träningsveckor kvar inför milloppet ska jag nog finslipa några minuter på det minsann. Så ett glas vin är man väl värd då iaf?

Men hörrni finingar, vad är det för uppslutning på tävlingen egentligen? 14 tävlande som vill tävla om 1000 kr till valfria vita lyxiga sängkläder, linnegardiner och överkast. Nu blir jag ju lite ledsen på riktigt. Jag vill ju få dela ut priset till någon av er fina läsare, och även få chansen att besöka er som har bloggar själv. Man behöver inte ha en blogg för att tävla och man väljer själv hur många lotter man tar. Vinstdragning sker genom lottning så  det läggs inga värderingar i era val. Det blir ju liksom ingen tävling om ni inte tävlar..?

Så nu lutar jag mig tillbaks med mitt vita och mitt fredagsdisco så tävlar ni.
Pretty please. För mig?
Annars lär det inte bli fler tävlingar här med finfina priser, så kom igen nu.
Tävla här.

Kramar! Mia

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Jag vill så gärna tävla. Men, tävlar sååååå ofta och vinner aldrig. Så,jag tänkte att det är säkert ingen idé. Men, med sådana tjuriga tankar kan man inte vinna.
Så, nu vill jag tävla. =)

Jag vill ju verkligen verkligen vinna påslakan med moln på till min lilla son. Hmmm, vilken färg?, tja det får jag fundera vidare på. Ha en trevlig kväll! MVH Josephine Hagberg

Skrot och Skruv sa...

vilken swing hon har lilltjejen! En dansdocka med talang mån tro... Här har vi discodansat framför So you think you can dance, mitt favvoprogram!

Klart att du är värd ett glas vitt, man måste unna sig nåt ibland annars faller motivationen!!

Kram Annica

Camilla sa...

Det är så härligt med era fedagsdiscon :)

Smultron på ett strå sa...

Såklart du är värd ett glas vitt efter den prestationen. Jag vill gärna vara med och tävla, har gjort det som krävs för tre lotter nu. Lånade din bild, hoppas att det är ok? Skrev också att du har tävling just nu. //kram maria

Att vara någons fru sa...

*s* Bra där tjejen, skäll på oss! :D
Och hörredu - en mil?! Jisses.

Anonym sa...

kollar bloggen ofta...kan vara med och tävla...aldrig fel med nya överkast..;-).
ha en fin kväll/ Maria CE

Anonym sa...

Men nu var det många många fler tävlande idag;)

nettan.klar