måndag 8 augusti 2011

Favorit i repris

Hej godingar!

Det här med grannar var visst ett hett ämne, tänk att det kan göra så mycket för trivseln. Mina nya grannar ska iaf bli mottagna med öppna armar och om det är normala människor så ska jag göra allt för deras trivsel.

Det trillar in mycket mail från er söta bloggisar, och jag blir så himla glad ska ni veta. En fråga eller bara några fina ord gör det värt att fortsätta blogga, so keep it up:-)

En av de saker som jag blivit fullständigt mailbombad om är de fina mattorna i jute som jag har både i den stora och lilla modellen. Mattorna har varit slutsålda en längre tid och det är ju aldrig kul att behöva meddela alla er bloggisar som undrat. Men....bara därför satte jag dem på bevakning och nu kan jag glädja er med att båda varianterna finns i lager igen här. Så nu är jag lite effektiv och meddelar alla er som mailat här istället så slipper jag maila er alla separat. För jag har ju fortfarande semester och har inte tid att sitta här med lilla lapen hela dan:-)








































Hörs snart igen!
Kramar! Mia

4 kommentarer:

Lisa sa...

Tack för de gumman. All lycka med grannarna och njut av ledigheten..

Kram Lisa

Att vara någons fru sa...

Uuuuuj vad vackra! En sån måste jag ha! Eller två.

emmashem sa...

Underbara mattor:)
Ha det bra!
Kram Emma

Pauline sa...

Supersnyggt! :-)