onsdag 24 augusti 2011

Must have

Hej igen finingar!

2 inlägg på en och samma dag hör ju inte till vanligheterna men jag var bara tvungen att kika in och visa er Kudden med stort K. Höstnyhet från Day home i finaste grått eller skönaste gammelrosa. Den blir ett absolut måste i min höstsoffa. Antingen kan man chansa och ha möjligheten att vinna en hos finaste Anna-Malin här eller så gör man som jag och tävlar samt klickar hem en direkt innan de tar slut:-) Anser mig själv ha sån tur i kärlek så jag vinner aldrig ändå.

Nej dags att få trollen i säng. Kudden finns här.

Natti natti!
Mia

6 kommentarer:

Frida - trendenser.se sa...

Denna kunden är riktigt snygg - håller med dig!

Browneyedgirl sa...

Vilken toppen blogg =) Brinner för stilen, så nu ska jag läsa massor i din underbara blogg *hihi* kram och ha en skön dag
blogg.mama.nu/browneyedgirl

studeravidare.se sa...

Hej,
igår började en tävling på studeravidare.se. Vill du också vara med och tävla? Du behöver bara nämna oss i ett blogginlägg och har då chansen att vinna Nya MacBook Air.

Infomation om tävlingen finns under www.studeravidare.se/bloggtavling.

MVH Studeravidare teamet

marie sa...

My goooood vilken härlig blogg detta blir en ny favorit

Veera sa...

Kuddarna är verkligen jätte fina :)

charm design sa...

Kjempe kjempe lekker.Tror kanskje jeg også skal sikre meg en lik.
Ha en riktig god helg