torsdag 3 juni 2010

Black & White

Hej på er godingar!
Och tack för goa picknickförslag. Tror det får bli en massa härligt plock, italienskt kallskuret, oliver, ostar, surdegsbröd, ruccola, soltorkade tomater, kycklingklubbor, jordgubbar...och annat smarrigt man kan sitta och plocka av några timmar. Och såklart iskallt rosé!

Här hemma fortsätter jag resan mot det svart-vita. Kanske dags att ändra rubriken..? Lite nya kuddfodral i soffan piggar alltid upp. Dessa från Day home och On interiör från Fabulous living. Shoppinggalleria på nätet med bra priser och allt fraktfritt....smart affärsidé.
Lite fattigmanssilver har jag samlat på ett av mina
bastugrillade loppisfat....



Hoppas ni alla får en mysig kväll!
Kramar Mia

5 kommentarer:

Pia sa...

Wow! Läckert och stiligt just i lagom mängder!
Skall ta mig en titt in i butiken...

Kramis/Pia

Engelska Villan sa...

Halloj min vän!
Så snyggt!!! Häftig den med sjöhästen.
Kolla in mitt "picknickförslag" på bloggen idag :) Det är lätt att ta med och man behöver ju inte använda glas, går lika bra med plastmuggar...
Ha det gott i sommarvärmen!
Kraaaam A

mig & alice sa...

Hej vännen.
Vet ej om du sett mitt mail men nu är det brådis i knutarna om du vill ha lampan till helgen :-).

zzznyyyygt med svart och vitt :-).
Kraam
Melinda

Ett Vitare Hem sa...

Åh så fint med kuddarna!
Ha en riktigt härlig helg!
Kramis/LenaS

Marie//Tekla Maräng sa...

Sjöhäst kudden är så fin:)
Härliga picnic förslag, aj aj nu blev jag hungrig.
Önskar dig en härlig helg:)