fredag 4 juni 2010

I´m leaving you...

..for the weekend:o) Här ska firas bröllopsdag i dagarna två! Det löftet gav vi varann för 6 år sen att vi alltid ska åka iväg och göra något mysigt på våran dag. Och efter 15 år tillsammans så håller vi fortfarande liv i kärleken. Han är mitt allt den där karln.

Jojajojamomenonsosanon, hohäror hoharor momanon rorakokatot bobenonenon ochoh totilollolocochoh momedod inonhohanondodlolatot lolitote rorafoffofigoga unondoderorkoklolädoderor soså nonu soskoka dodetot mominonsosanonnon bobloli enon
LOLÖÖÖÖVOVE WOWEEKOKENONDOD;o)

Och efter ha satt två underbara tjejer till världen känner jag mig rätt nöjd med bäbisar för ett tag, nu är jag redo för lite mer vuxentid tack. Tänk att jag ska få sova en HEL natt imorgon och äta en middag utan att plocka majskorn från golvet..! Yehaaaa!

Så innan jag ångrar mig så passar jag nu på att sälja min underbara antika utdragssäng. Så bor du i stockholm med omnejd så är den till salu för en tusenlapp. Maila mig på myshabbychichouse@live.se vid intresse.

Hoppas ni alla får en underbar helg!
Kram Mia

9 kommentarer:

Marits vita skrin sa...

Rätta takter tjejen.

Hoppas ni får en underbar helg tillsammans med raffiga underkläder och allt som hör till ;)

Stor kram
Marit

Lena sa...

Vilken söt säng!!!( men det blir nog inga fler bebisar här heller, två barn känns så lagom så =)

Ha en jättetrevlig helg!

Kram Lena
Ps! Tävling på min blogg, kika gärna =)

Vardagens guldkorn sa...

Hoppas ni får en härlig weekend ;0)
Kram Linda

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilken underbar säng! Hade det inte varit så att vi ska bygga ett enormus växthusius så skulle jag ha köpt den på ett kick. Men gubben säger stopp... ;0) Ha en underbar weekend ni två!
Kram/ Anna

Ett Vitare Hem sa...

Hoppas ni får en underbar helg!
Åh vill ju ha den sängen men får inte plats,tyvärr....
Ha en härlig dag!
Kramis/LenaS

mammigranten sa...

tummen upp till detta!
Fira bör man annars dör man ;)

Ha det så mysigt!

StrandviksVillan sa...

Härliiiigt med love-weekend!!

Men åååh varför visar du den där sängen för... Jag hade en sån och gav bort den?!? Why? Visserligen är jag klar med bebisar också, men man kunde väl använda den till nåt annat, ehhh.... Den är ju så fin.

Ha en jättehärlig tripp tillsammans och grattis till femton år!
(Vi firar fjorton om en dryg vecka :)

Anna Bosiö Rosenholm sa...

Fiin säng.Finns den kvar fortfarande?

Anna Bosiö Rosenholm sa...

Fiin säng.Finns den kvar fortfarande?