onsdag 23 juni 2010

Loppisliv och lata dagar

Ikväll börjar vår gemensamma semester så idag är mao min SISTA dag som mammaledig. Efter semester den 16 augusti börjar arbetslivet för mig igen, med blandade känslor såklart.

Men tills dess är FEMTIOFYRA dagar av sol, bad, loppisliv, morgonpromenader, rosévin, grillat, sena ljusa kvällar, sommarregn, sand mellan tårna, jordgubbar, barnskratt, blå himmel, nyklippt gräs, blommande rosor, picknick, sovmornar och egentid.

Och även om det inte alltid blir som man tänkt så tänker jag njuta av varje minut med min fina familj. Och alla skyltar längt med vägkanten som ser ut såhär.


Nu önskar jag er alla en helt underbar midsommar så hörs vi när jag landat i semesterlunket. Nu måste jag bara packa för alla tre tjejer och storstäda huset först....Iiiihhhhhh


Kramar!
Mia

6 kommentarer:

Lilla Korsvirkeshuset sa...

Åh vad härligt det låter mer rosévin och loppisliv. Jag tror jag kopierar rakt av och går på semester jag med :)

Ha det så mysigt!

Kram,
Angelica

Yosofine sa...

Låter precis som min dag, städa och packa! Städningen är just klar, mkt skönt! Ska packa åt två killar, sjutusen gånger enklare än till tjejer! :)
Glad midsommar önskar vi!

Kram Jossa o Jack

Malin - I min trädgård sa...

Ha en riktigt skön sommar Mia!

Kram M

Ett Vitare Hem sa...

Åh så härligt det låter med en så lång härlig semester tillsammans!
Ha det finfint!
Kramis/LenaS

fröken knopp sa...

Låter helt underbart Mia!!!

Önskar dig en underbar Midsommar o en minst lika underbar semester!!!

Varmaste Kramarna Elin

Engelska Villan sa...

Hej sötnos!
Tänk att vi också började vår semester i onsdags eftermiddag! Igår styrde vi kosan mot Hunnebostrand, och stugan! Här ska vi vara i 3 veckor. Ljuvligt.

Hoppas ni har det häligt där ni är!! Glad midsommar önskar jag dig o familjen!!

Förresten, guuuud så fin lampan blev i köket!! Jag dör!

Kraaam Anna