söndag 6 juni 2010

Tillbaks på brottsplatsen

Här har jag spenderat min förmiddag och sämre kan man ju ha det.
En natt i hästensängar med nymanglade lakan från Gant. Oj så jobbigt.
En makalös frukost i hotellets "vardagsrum"

En underbar middag till solnedgången på restaurangen.
På det här hotellet spenderade vi vår bröllopsnatt och i Tornvillan bredvid hade vi vårt bröllop.
Så vad kunde vara bättre än att återvända till samma ställe för att komma i rätt bröllopsfirarkänsla?
Ska du göra Stockholm i sommar kan jag absolut rekommendera att ni bor en natt på Hotel J. Så himla fint hotell tycker jag. En liten båttur på en kvart från nybroplan eller slussen så är man här. Väldigt prisvärt sommarpaket, för 1495 per person så bor man en natt på hotellet och äter en 3 rätters middag på restaurangen precis vid vattnet med ett glas bubbel innan. Afternoon tea och en superfrukost. Samt en härlig present på rummet som jag tror ni alla skulle gilla. Bokar er egen lilla weekend gör ni här.
Sånt här skulle man göra oftare, går omkring och myser här fortfarande....
Hoppas ni alla haft en mysig helg också!
kramar!
Mia

7 kommentarer:

Lena sa...

Åh vá mysigt det ser ut, dit hade jag gärna åkt!!!

Kram Lena

Det vita dårhuset sa...

Men herre jävlar rent ut sagt.....
Min man fyller 30 i Augusti. Kanske ska ta och boka våran första natt alena sedan barnen kom?!! ;o)

Hoppas du lever länge på det där gumman.....eller att du stannar länge så jag får alla nice sakerna hos Suss *fniss*

Tjing tjong

HOUSE of ADELA sa...

Å så mysigt! Jag vill åka NU!!=)

Kram
Adela

Mys och hemtrevnad sa...

tack för tipset. ser jättefint ut...kramis semlan

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så underbart ställe, roligt att återuppleva lite minnen och fira sin bröllopsdag på. Ha en bra dag.
Kram Theres

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad mysigt ska lägga det på minnet....
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS

Anonym sa...

Har varit där dock på hösten men väl värt varenda krona!!

Hälsningar Anna