lördag 12 juni 2010

Svänga mina lurviga

Hej vänner!

Idag förbereder jag mig för fest! En av våra goaste vänner fyller jämt så här ska det svängas om de lurviga ikväll! (nåja, de är rätt släta fortfarande sen förra helgen)

Håller på för fullt med presentfix. En trälåda från ikea (tror den heter mackis..?) har blivit målad med griffeltavelfärg och den ska fyllas med diverse hemliga saker än så länge. (Frun i huset har adressen hit;o) Så vad får ni se imorgon.
Har även hunnit baka Biscotti di Prato med min allra bästa hjälpreda nu på morgonen.


Ska försöka att inte provsmaka för många så jag kommer i nya fina sommarklänningen från Espirit.

Underbara mamsen kommer hit som barnvakt för andra helgen i rad. Med sig i bagaget har hon något som jag väntat på sen i februari.....vad får ni se imorgon!

Hoppas ni alla får en härlig lördag! Jag hoppas min blir toppen och att jag minns den imorgon;o)

kramar!
Mia

6 kommentarer:

Engelska Villan sa...

Hej Mia!
Vilken underbart söt klänning!!
Ha så jätteroligt ikväll.
Kramar Anna

Marie//Tekla Maräng sa...

Det blir nog en riktigt trevlig kväll för er.
Vilken härlig klänning...
Har din stora tjej blivit så stor som på bilden med bakning?
Om det är så vart har tiden tagit vägen?
Kramar:)

Creamy White sa...

Hi Mia,
What a lovely helper and a nice you have.
I hopw you ara gonna have lots of fun on the weekend. How nice your mama can come to give you a hand!
hugs, Li

Ett Vitare Hem sa...

Vilken fin klänning och hoppas ni hade en underbar kväll!
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS

Skomakartummen sa...

Hoppas kvällen var trevlig, härligt med gulliga mammor som ställer upp. Vilken fin klänning du har. kram sari

Anna S sa...

Lådan blev ju så fiiin! Och lampan me! kram anna