lördag 19 juni 2010

Trött make

Gokväll ni goa bloggisar!
Oj vad denna vecka rusade iväg, hängde inte riktigt med själv tror jag.
Idag har varit en riktigt härlig dag i kärlekens tecken. Jag trodde nog inte riktigt att jag skulle vara såå intresserad men jo, jag har nog suttit klistrad några timmar framför tvn måste jag erkänna;o) Man drogs ju liksom med lite i folkfesten. Älskade maken kommer snart hem efter ett 14 timmars pass längst kortegevägen så nu ska jag pyssla om honom lite. Lite fotmassage och mat lär behövas. Och stackarn, de var ju tvungna att bevaka folket och fick inte vända sig om så han såg ju i princip ingenting utan han får väl kolla svtplay istället:o(
Där är han i alla fall min älskling. Hmm.. undra om uniformen är kvar på när han kommer hem;o) En karl i uniform är nåt speciellt.
Mellan tv tittandet har jag möblerat om lite i barnrummen här hemma.
Inbyggt fönster från hallen.
En liten trappa ner till andra delen av rummet.
Där nere sitter lilltrollet och leker med dockskåpet.
Är inte riktigt klar än så jag får fota mer sen när ljuset är på min sida.
Hoppas ni har en underbar helg!
Kram Mia

7 kommentarer:

Sandra sa...

Vilket fint hem!

Mys och hemtrevnad sa...

vad fint du gjort i rummen...tittar med på bröllopet idag...vackert...kramis semlan

Photo by Maria sa...

Tur inte jag hade din makes jobb för jag hade inte kunnat låta bli att vända mig om ;-) Men det måste ändå varit kul för honom att få vara en del av ngt så stort..

Ha nu en bra natt och sen en härlig söndag...

Kram Mia

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad fint du har det!
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS

StrandviksVillan sa...

Häftigt att vara med om och delta i en så stor händelse!!
Kan tänka mig han var ordentligt trött efteråt.

Ha en skön söndag!

Victoria sa...

Vad härligt med fönster mellan rummen! Skapar luft och rymd!
I övrigt är ditt hem helt fantastiskt vackert!
/Victoria

Anonym sa...

Vad fint! Vart kommer lapptäcket på sängen ifrån? Väldigt snyggt!