fredag 22 augusti 2008

Underbara helg

Äntligen helg! Jag är ju ledig på fredagar så det är lite extra lyxigt. Nu ska vi ha lite myskväll så jag har inte tid att sitta här och uggla. Istället får ni ett vackert inspirerande hem att kika på från Sköna hem.

Och så kan ni få se min strandpromenad som ligger precis vid vårt hus. Där ska det bli många morgonpromenader med barnvagn framöver för att bränna mammakilon. Fast det är en ganska trevlig promenad så där går det nog inte nån nöd på mig;o)

Hoppas ni alla får en mysig helg!

Imorgon kanske jag visar er några av alla de bilder jag fotat med nya kameran idag.
Kram Mia

6 kommentarer:

Camilla sa...

Vilken fantastisk strandpromenad, hoppas att det blir fint väder också! :-)

Lösvirkesbyggarna sa...

Vad härligt med en strandpromenad! Vi bor LÅNGT ifrån något vatten så vi får njuta av ett helt annat landskap med kullar och fält. Inte riktigt samma sak, men det är vackert det med.
Kram Anna

Ina sa...

Mmm ser superfint ut att promenera där!!
Kram Ina

♥ Fyra årstider sa...

Här skulle jag inte må dåligt av att få gå ut och gå. Kul med ny kamera.
Kram Lotta

Anonym sa...

Å, Riddersvik!
Ljuvligt vackert är det där.

Anonym sa...

Är inte det där riddersvik? Där är jag uppvuxen...wow...har inte varit där på 18 år!

Underbar sida!! Får massor av inspiration. Tack kära för det.

Harsha