fredag 29 augusti 2008

Bättre än väntat

Jag älskar att få paket. Stora paket, små paket, hårda paket och mjuka paket. Men mest av allt älskar jag inredningspaket som man gått och väntat på länge.

Och ibland blir man exta glad. När innehållet är ännu finare än väntat. Lyckan är total. Så var fallet med lyktan. Den var lite gråare, ruffare och råare än väntat, men oj så fin!


Kikar ni på bilden ovan så ser ni spår av mitt lilla hemliga målarprojekt. Mer om det senare. Hoppas ni alla får en riktigt mysig helg.

Ps. Såg att räknaren passerat 40 000 besökare idag, helt otroligt. Tack alla snälla gulliga ni som besöker mig åter och åter igen. Det är så kul att ha lite följeslagare med på resan:o) Ds

Kram Mia

8 kommentarer:

Ulli sa...

Vilken snygg lykta! Riktigt läckert att hänga på krok som du gjort.

Trevlig helg!
Kram Ulli

Solsjö - Under en vind sa...

Vad fin den är!!

Ha en skön helg! Kram!

Willewira sa...

Lyktan är underbart fin!!

Solsängarna likaså...Tycker absolut att du ska göra sådana till nästa sommar.

Ha en skön helg!
Kram Willewira

♥ Fyra årstider sa...

Riktigt fin lykta och rummet ser även härligt ut.
Kram Lotta

Camilla sa...

Fantastisk lykta! Måste naturligtvis fråga var du har köpt den nånstans...? Trevlig helg! :-)

Stämningsfullt sa...

Hej!
Oj vilken FIN lykta! förstår att du är glad :)
Kram!

Emma sa...

Jätte fin lyckta. Älskar lycktor:) Dom kan man nog aldrig få för många av. Blir så nyfiken på ert måla projekt, sr fram emot detta.
Kram Emma

Anonym sa...

Jag kan ju inte låta bli att kommentera ditt tidigare inlägg nu när jag ändå är här.

Din lykta på väggen är ju så otroligt vacker. Var har du köpt den undrar jag ju så klart ???

Kram Kram