måndag 14 januari 2008

Lekstuga!

I natt ska jag drömma lite om lekstugan jag planerar för Elly i sommar. Ska den vara enkel, överdådig, kitchig, söt eller vanlig. Jag tror det lutar åt en vit, enkel, hemmasnickrad med mycket kärlek. En vit liten postlåda från Bruka, och lite Mårbackapelargoner i fönsterlådorna så kommer hon garanterat att ha att göra hela sommaren!
Och maken också ;o) Undra vad han skulle säga om jag bad honom snickra ihop nåt sånt här:
(det är lekhus, jag lovar - USA ni vet...)








Sov gott!

Mia

4 kommentarer:

Malin - I min trädgård sa...

Wow, vilka lekstugor! Hihi ja vad glad han hade blivit för den beställningen!

Vilken fin trälåda förresten, en sådan kan man ju göra mycket härligt med. Nu blir jag sådär sugen igen, som jag alltid blir när ni visar fina saker :-).

My little footprints sa...

Hei!
Kjære vene, er det lekestuer? Det der kunne jeg ikke ha satt mannen mi til, da hadde han vel trodd jeg var gal hehe
Ønsker deg en fortsatt fin dag!
Klem fra Beth

Mitt Lantliv sa...

Det tycker jag du ska be gubben din, tänk vad glad tjejen skulle bli. Och säkert ingen som har ett likadant på gatan :-)

Villa elva-kulla sa...

Måste bara fråga om det är ok att jag snor två av dina lekstugebilder...jag anger att jag har hittat dem här.

Min man tyckte också att de var så fina.../ Jennie