tisdag 1 januari 2008

Badrumsdrömmar

Jag gör fortfarande inte så många knop idag. Hann med ett varmt skönt bad med lite tända ljus, och kunde inte låta bli att ligga och drömma om att renovera vårt badrum. Vilken dröm. Skulle kunna tänka mig nåt sånt här:


Jag kan se mig själv i det där badkaret, med en tänd brasa, zippandes på lite rödvin ... Sen att mitt badrum är en 1/3 del så stort, inte har nån kakelugn och ett minimalt fönster det är en helt annan femma. Ja, ja... drömma kan man väl få göra i alla fall ;o)

Kramar Mia

4 kommentarer:

stina sa...

Vilket drömbadrum!!! Jag som precis håller på att städa i mitt minimala badrum ,..... Gott nytt år ! Kram stina

Färjtorp sa...

Såg inte fel ut det där badrummet =)
Vilken härlig blogg du har!! Hit kommer jag snart igen!!
Kram Johanna.

janne - kathrine sa...

Enig, en brasa på badrummet må være drømmen.
Tyvär er inte mitt badrum så stort at det skulle bli plass til en slik.
Godt nytt år :-)

Lisa Marklund sa...

Var på jakt efter chabby chic inspirerade badrumsinredningar och hittade din blogg igen :-) alltid lika vacker.
Går i husköpar tankar och ville få lite inspiration och det fick jag här
//Lisa