tisdag 22 januari 2008

Ett vårbröllop i vitt och ett gott skratt!

Idag har jag pratat bröllop nästan hela dagen. Jag har en gammal kollega som ska gifta sig och hon verkar se mig som sin wedding planner ;o) Härligt med bröllop tycker jag - och då får man ju verkligen frossa i vitt :o) Själv gifte jag mig för 3 år sen, och då var nog det mesta vitt. klänningen, slöjan, underkläderna, brudbuketten, dukningen, orkideérna, inbjudningarna, tackkorten......eeeeeh. Ja, jag gillar vitt helt enkelt! Ångrar dock att vi inte körde den här sjukt roliga bröllopsdansen !

Annars idag så har jag shoppat en fin bricka på Syster lycklig och lite annat smått och gott, men det visar jag er imorgon. Idag får ni istället ana mig nedan.





Kram Mia

2 kommentarer:

Jeanette Hornbeck sa...

Fina bilder på ett vackert brudpar!

My little footprints sa...

hahaha nå lo jeg godt! Tenk å gjøre sånn i bryllupet da! Det hadde virkelig vært noe!
Klemmer fra Beth