fredag 25 januari 2008

En gigantisk glasskål

Lööööööniiiiiing! Shit pommes frites vad jag har väntat. Löning och fredag på en gång, kan det bli bättre? Firade det med en shoppingtur på stan. Bland annat köpte jag den här gigantiska glasskålen på The One (hamngatan 27 i sthlm) Tyckte den var cool.
Vad tycker ni jag ska fylla den med?

Annars så har jag haft filminspelning på Nk hela dagen idag med Babsan. Vi har haft en tävling där man kan vinna glamourshopping med Babsan för 65 000 spänn!!! Fattar ni, helt galet. Jag träffade vinnarna och lämnade över presentkort på NK för 50 000 kr. Både ett och två var på väg att slinka ner i min ficka kan jag säga, undra om de hade saknat bara några stycken..;o)


Kram Mia

4 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Va konstigt, jag skrev en kommentar men den försvann... nåja jag skriver igen :-)

Låter som att du har ahft en kul dag :-)
Har tyvärr inga tips på vad du ska lägga i skålen, men den är fin!

Ha det bra!
Lina

Anonym sa...

Hej!
Jag hade inte haft nåt emot att vinna ett sånt presentkort!
Vilken mysig blogg du har!

Glasskålen ärjättefin som den är....men annars kanske snäckor eller olika pärlor....

Ha en trevlig helg!
Kram Bodil.

Unknown sa...

Ja, den glasskålen var helläcker! Vet dock inte vad du ska fylla den med ...
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

Tankar tar tid sa...

Läcker skål!
Man kan fylla den med torkade rosblad ... i ett badrum kan man ha små tvålar i den ... fina kulor i fattigmanssilver ... levande blommor flytande i vatten ... till påsk - små ägg i olika mönster.
Christina