onsdag 2 januari 2008

Budgetvarianten av drömbadrummet

Innan jag kommit så långt att jag renoverat det stora badrummet tänkte jag passa på att visa er budgetvarianten jag gjorde på gästtoaletten. Golvet bestog av flammigt blått klinkers när vi flyttade in. 200 kr senare och några timmars pill med självhäftande plastfilm från Kreatima så såg det ur såhär.

Sitter som berget och blev faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv ;o) Vet man inte om det ser det verkligen ut som kakel för strukturen syns igenom. Det finns kakelfärg också som man bara kan rolla på väggarna på kaklet (häftgrund först) En helg så har man ett nytt badrum!


Kram Mia

4 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Det blev ju jättefint!

LantlivsAnette sa...

Nämen du...vad snyggt alltså,ser ut som att kaklet är svart vitt..precis så som man vill ha det..tack för tipset !
Och vad söt gungstolen blev nu då den är vit...jaa..se vad färg kan göra !
Kram Anette

Svenska inredningsbloggar sa...

Skitsmart! Hade det så i mitt förra badrum, kul och enkelt att förnya.

Jenny Oak Fae sa...

SNYGGT !!!