söndag 13 januari 2008

Dagsljus!

Och vilket ljus sen! har varit ute i trädgården en timme och bara njutit. Hörde faktiskt några fåglar kvittra. Funderade på om jag skulle klättra upp i trädet och knyta fast dom, så jag var garanterad lite kvitter imorgon med. (Fast då kanske de inte skulle kvittra så mycket, fastkedjade;o) Idag visar jag er lite av det som gjorde att vi föll för huset - ljuset och utsikten!



Mitt lilla hus, som snart ska bli gräddvitt och få spröjsade fönster. Att det var nymålat när vi köpte det är en helt annan sak;o) Hör ni hur maken morrar i bakgrunden? Ha ha



Kram Mia

4 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Vilken underbar utsikt! Visst är det härligt med ljus.

Ha det bra!
Lina

Himmelbit/Njut en smula sa...

Vad fint ni har det! Jättemysigt och luftigt!!

Att det även var en underbar utsikt gör ju inget ;-).

Ha en toppenkväll!

Anonym sa...

Vilken härlig utsikt!!!! Vårt hus är rätt nymålat också - Gult med dragning åt det aprikosa med gröna knutar!!!! Tror det var 2004 som ommålningen skedde, vi köpte huset nov-2006 (b.å 1997). Men nu är nog maken med på ommålning i år. Ljust, grått/beige med vita knutar. Länge leve New England!

AGENT 77 sa...

åh va fint du har hemma..åh vilken fin utsikt att vakna till..så vill jag oxå bo men de får bli på västkusten..ha de gott.
mvh Elizabetth