lördag 19 november 2011

TineK jul

Godmorgon finingar!

Idag fortsätter vi full fart med fixet inför diamantbröllopsmiddagen! Heliumballonger ska fixas och marschaller ska tändas. Och bröllopsbågen ska kläs. Ska bli så otroligt roligt att få se deras miner när de kommer hit. Självklart ska de få dansa bröllopsvals och leka busiga bröllopslekar också.

Kikar bara in en snabbis för att visa er julen hos TineK 2011 som jag hittade igår. Inte först ut i bloggvärden denna morgon såg jag precis, men hey - dessa bilder tål att tittas på igen och igen. och de ska definitivt in i min mapp för inspirationshem här på bloggen.
Bilder från duktiga fotografen Line Klein.
Hoppas hinna kika in och visa er bröllopsdukningen lite senare!

Vad ska ni hitta på idag bloggisar?

Kramar! Mia




2 kommentarer:

Malin's Hus sa...

Fantastiska inspirations bilder! Hoppas festen blir kanon. Själv ska jag på julbord o fest. Ska bli superkul. Må så bra, kram kram

karin sa...

Hoppas ni får en härlig kväll, det tycker jag fina tant G & farbror E är värda!! /Karin (Granne från landet, och som hittade din blogg någon gång i vintras/våras men inte skrivit något tidigare då jag inte riktigt vetat vad jag skriva.. Hittade hit genom att söka på N-hamn för jag längtade till sommaren och ville se vad som fanns på internet därifrån. Hittade bl.a. lite bilder från boden i hamnen som någon hade tagit, och som du hade kommenterat på. Klickade in på din fina blogg och blev lite chockad (men inte förvånad) över hur många läsare du har - roligt att det har gått så bra!)