lördag 5 november 2011

Full fart framåt!

Godmorgon härliga lördag!

Här var det full fart direkt efter frukosten denna sköna lördag!
Jag spelar Sade på högsta volym och tänkte jag skulle baka några härliga muffins till eftermiddan. Jag har en hel kasse med Marabouprodukter (ja, byrån har Marabou som kund så vad gör man - en chokladkaka kostar 2 kr i kundshopen, phuuu) så jag tror det får bli någon form av godismuffins med en massa choklad i så jag inte trycker i mig den där kassen själv. Finns ju en viss risk för det annars.
En rutig kudde i sammet fick följa med mig hem från Spiti under torsdagens date.

Vad ska ni hitta på idag fina bloggisar?

Kramar!
Mia

3 kommentarer:

Piffa o puffa sa...

Hej!
Så söta dna småtjejer är. Lyckos dig som jobbar på Marabou:) Älskar själv choklad i alla former från just Marabou. När min son skulle byta benmärg fick vi faktiskt en hel chokladkartong med de minsta chokladbitarna från Marabou. Det gjorde susen för Robin då han låg instängd i ett och samma rum i tre veckor.
Härlig blogg med massor av fina bilder.
Kram

Smultron på ett strå sa...

Oj, tur det inte är jag som har tillgång till Marabou för 2 kr styck - det hade jag aldrig klarat! Ha en fortsatt skön helg//kram maria

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Åh guuuuuu så gott!!! Hoppas du kommer på nåt smaskigt verk!! KRAM!