lördag 2 april 2011

Vinnaren och lite lördagsnöje

Helluuu saturday!

Spänningen för att dra en vinnare i tävlingen var olidlig. För att allt skulle gå så rätt till som möjligt så tog jag hjälp av en slumpgenerator. Hade man 2 lotter så fick man dem i nummerföljd. Vinnaren blev nummer TJUGOSJU, och räknar man neråt så är det fröken....

YOSOFINE!
Stort grattis till dig tjejen. Maila mig namn och adress till myshabbychichouse@live.se så kommer de fina tidningsställen på posten.
Önskar jag hade ett berg av vinster så jag kunde dela ut till er alla fina som varit med och tävlat. Att ni bara tog er tid att lämna en rad gör mig jätteglad. Kanske måste börja muta er med fler vinster framöver;o)

Idag har jag haft maken på alla fyra här hemma;o) Att skrapa ur gammal nåtning mellan planken är kanske inte det roligaste lördagsnöjet direkt. Men nu är vi på G här. Ny nåtning pågår och snart ska det behandlas. Har fått tips på en ny typ av behandling som blev makalöst fint efter testet vi gjort, så mer om det framöver...!
































Själv är jag sjukt nöjd med mig själv för tillfället efter löprundan på NIO (!) kilometer.
Då är man väl värd en påse lördagsgodis till filmen, eller hur?

Kram på er! Mia

11 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Oj, löpning nio kilometer, unna dig en STOR påse du. Det är du värd. Tack för en fin tävling

Kram Teres

Katarina W sa...

Nej. Inget roligt lördagsnöje, men fint när det är klart!! Vi har likadant golv, men fogen (nåtningen?) har börjat släppa! Olägligt nu när man har en bäbis som kryper omkring och stoppar allt han ser i munnen :-) Men, hur gör ni när ni nu ska fylla på med nytt? Här är det sågspån blandat med trälim för tillfället, men vi letar efter nya alternativ. Skulle du vilja ge en beskrivning kanske!!? Fortfarande den finaste bloggen!! Kram Katarina

Lisa sa...

Oj så flink du är. Blir riktigt avundsglad måste ta och skärpa till mig här med. På med löparskorna imorgon blir det. Ha de så gott med påsen...
Kram Lisa

Yosofine sa...

ÅH!! Jag är så glad! Jag vinner aldrig något! Det är en perfekt pepp i foglossningsträsket! Tack så mycket! Kramar

Anonym sa...

Hej. Underbart hem du har, måste fråga om du hade en lyktstople liknande i ditt vardagsrum? isåfall var har du hittat den?
Mvh Johanna

emma sa...

Hej!
Måste bara säga vilken fantastiskt inspirerande och fin blogg du har.

Får alltid massa ideér när jag varit här 'inne' och kikat.
Tack för det och lycka till med alla projekt :)

/Emma
www.honeywood.blogg.se

Angelica sa...

Du har en fantastiskt fin blogg.

Photo by Maria sa...

Grattis till vinnaren..

Klart du är värd en påse godis efter den bedriften att springa nio km, hoppas det smakade bra..

Kram Mia

Ewa`s Galleri sa...

vad duktig du varit 9 kilometer
Ser spännande ut med golvet,är extra nyfiken eftersom vi ska fixa golvet i köket snart
Ha en bra vecka

Matilda sa...

vilket fint hem du har :)

Malin's Hus sa...

9 km inte dåligt o jaaaaa vad du e värd godis då :)

ser framemot golvet...
må så gott
kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam