fredag 8 april 2011

Next project

Äntligen fredag!

Och vad passar fröken (fru) Mia på att göra då på sin lediga dag? Slänga upp fötterna i soffan och softa lite medan barnen är på planerad utflykt och maken ligger på alla fyra och nåtar golvet. Nej, nej - klart det ska dras igång nåt nytt projekt. Besök till bygghandeln, en promenad hem med 20 kg plank under armen (phuu) och färgpytsar fram.
































Och vad kan man förresten använda 600 grillspett från euroshopper till? Ni får väl kika in imorrn och se vad jag pysslat med. Tills dess fortsätter vi med nåtningen.....köket nästa!
































Ps. Allt det svarta kommer såklart slipas bort, det är bara det som trängt ner i springorna som blir kvar. Jag vill ju inte ha ett randigt golv! Ds

Kramar! Mia

9 kommentarer:

Anonym sa...

hihi, alltid lika kul och spännande att se vad du har i kikaren Mia!!!
Ha en härlig helg!!

Åsa i Jönköping

Malin sa...

Så fint med nåtat golv! Dessutom mer praktiskt, då smutsen inte glider ner i springorna:)Trevlig helg

Unknown sa...

Hihihi... vad har du nu hittat på?

Kram Maria

Anna sa...

Alltid roligt att kika in här och se vad du har på G, och nu blir jag ju verkligen nyfiken!
Lycka till med projektet!
Kram Anna

Marits vita skrin sa...

Tok-Mia.

Vad har du för dig nu då?

Jag budar över den på studs. 5000:- skulle DHL ha. Men det är lugnt va, nu när du jobbar igen och inte behöver pengarna till annat;)

Kram på dig (nu vinar vi lite)
Marit

Ett Vitare Hem sa...

Ska bli himla spännande att se vad ditt kommande projekt är för nåt ;o)
Ha en underbar helg!
Kram/Lena

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Spännande! :))

mig & alice sa...

Hahahaa, vännen. Du är heeelt makalös!
Finns det verkligen något mer kvar att göra på ert hus?

Ska bli spännande att se vad du hittar på.
Önskar dig en toppenhelg.
Kraam
Melinda

Essay_writer sa...

did you move?