lördag 29 augusti 2009

Skynda fynda!

Det enda tjejerna använda vid fotograferingen som inte var mitt eget var dessa LJUVLIGA kannor i cremevit emalj med den rätta slitna känslan. Det var jag såklart tvungen att ändra på och äger numera alla tre. Så nu kan man faktiskt säga att det ev. reportaget är 100% äkta :o) Tro det eller ej men det är sköna nyheter från ikea. Väldigt vackra med blommor i eller bara som de är. Skynda fynda!

Tillägg: Kannorna heter luktärt och är nya i sortimentet.
Ha en underbar helg!
Kramar Mia

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vad heter kannorna? Har nu letat på ikeas hemsida men kan inte hitta dem under någon kategori! Mvh Emma

VITA NYANSER sa...

Åh jag har hållt i de flera gånger, nu ser jag ju vad fina de är!!!

Ha en skön lördag!
Kram L-L

Anonym sa...

najs najs najs!!

agneta

Villa Solberga sa...

Vilka fina kannor! ibland kan Ikea ha verkligt fina fynd. Ser fram emot att se ditt hem i en tidning framöver.

/Jenny

Engelska Villan sa...

Vad roligt att ha tjejerna hemma!!! Det ser så ljuvligt ut hemma hos dig.
Kannorna är ju jättefina, Ikea alltså. Spännande!
Nu är det dags att börja med middagen
Här ska ätas marinerade grill/wokade kräftor ikväll!! Mums!!
Kraaam Anna

Det vita dårhuset sa...

Ja du ser tjejen! TOM Ikea kan skärpa sig ,O)

Love them!

Kramen Erika

Anki sa...

Men det var värst vad Ikea fått till det!? Blir att ta en tur dit då! Verkligen skitsnygga!

Kramis Anki

Ett Vitare Hem sa...

Ja de är verkligen så himla fina!
Ha en härlig dag!
Kramis/LenaS

sara på hedepipan sa...

Dom va verkligen fina, kramis sara

Fröken Fräken sa...

En sådan kanna står redan på köksbänken hos mig, de är jättefina!

Jo, jag brukar också tänka så att om det är dåligt väder så finns större chans att göra fynd eftersom folk stannar hemma. Men som det regnade igår så stannade även försäljarna hemma... men idag var det bättre fyndlycka! Jag gnuggar händerna av förtjusning!

Viveka i Bläckhornet sa...

Men åååååh så glad jag blir när man kollar runt och plötsligt hittar en blogg som ger pirr i magen. En sån blogg har du :) Tycker mig ha surfat runt lite här och där men ändå hittar man fortfarnde guldkorn.
Nu följer jag dig på blogger så jag inte tappar bort dig ;)

Varmaste kramarna till dig

Viveka

rustik charm sa...

Men vilka fin kannor. Förstår att du ville ha dom :)
Kram Kristina

Anjo sa...

Hejsan! Såg ditt inlägg när du skrev det och fastnade för kannorna, men glömde av dem, men så kom jag på det nu och letade upp inlägget men kunde inte hitta dem på ikeas hemsida...först men sen hittade jag dem....såg att de heter "SOCKERÄRT", tänkte om det är någon som letar men inte hittar...tack för underbar inspiration och en underbar blogg!!