lördag 8 augusti 2009

Details

Har varit lite frånvarande några dagar. Ni tror säkert att jag legat på playan och stekt fläsket, men nej då. Här är det bråda dagar minsann- Har legat på alla fyra och målat lister. Skoj, oj så skoj. Listan med att göra saker inför fotograferingen här hemma inom kort är låååång. Så här spikas lister, snickras spröjs, byts köksblandare, fogas, silikonas, slipas ja gud vet allt. Så hoppas ni ursäktar bristen på inspiration just nu. Hoppas i alla fall att ni alla njuter av värmen som kommit och har det riktigt gott!

Sista fönstret har fått sitt spröjs. 28 bitar som ska snedsågas och limmas, tur maken har tålamod!

Det är detaljerna som gör det. Ni vill inte veta hur det såg ut tidigare under zinkplattan.
Ny kran i kvällssolen. Nu saknas bara en fin flaska diskmedel från Maison Belle bredvid.

Som kan beställas här.

Nästa inlägg hoppas jag inspirationen är åter.

kramar!
Mia

6 kommentarer:

Hemma hos Razzel sa...

Andas ut! Allt ser helt perfekt ut!

Backstitch sa...

Hur fint som helst. Jag skulle byta med dig vilken dag som helst och får man den underbara utsikten på köpet så kommer jag genast.
Kram Moster

Malou sa...

Vad underbart att du får med din dotter på måleriet! Ser ju jätemysigt ut :) Kramar

Malou sa...

Hej igen!! läst hos dig och tycker jag känner igen mig sjäkv i dig! Vi har båda två goa tjejer och har liknande intressen! Vart bor du? En loppistur tillsammans kanske?
Kram Igen

Nyanser av vitt sa...

Oj oj oj vilken underbar utsikt. Och vilket underbart vacker hem. Gillar ALLT
Kram Agneta

Fröken Fräken sa...

Pust! Nu får du allt ta och lugna ned dig, det är inte Gud som plötsligt ska göra ett besök hos dig (vad jag vet). Det går nog bra om inte varenda list är oå plats :-)