lördag 26 mars 2011

Tävling!

Hej alla fina!

Ni gör mig så glad varje gång jag kikar in här eller kollar mailen. Tack för era fina ord, råd och all pepping. Ni är guld värda!

Så när jag fick förrågan om jag ville ha en liten tävling här på bloggen så tackade jag självklart ja. Allt som kan komma er tillgodo söta bloggisar!

Därför har ni nu chans att vinna dessa två fina tidningsställ i vitt trä med söta små handtag i krom från Louise Interiör. Inredningstidningar kan man ju aldrig ha för många av!








































För en lott i tävlingen lämnar du en kommentar i kommentarsfältet, vill du ha 2 lotter trycker du på "Gilla-knappen" på Facebook här eller signar upp dig som medlem till nyhetsbrev från Louise Interiör här och skriv i kommentaren vilket du gjort.

Tävlingen pågår en vecka fram tom lördag 2 april kl 14.

Lycka till godingar!
Kramar Mia

100 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Absolut att jag är med =)!! På allt ;)! Ursnygga!!

Trevlig kväll på dig fialott*

Lantligt i smultronbacken sa...

Ohh, vilka praktiska förvaringar till tidningarna. Jag är gärna med och tar 1 lott

Kram Teres

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Mäh, vilka fina! Lite annorlunda!
Jag har anmält mig på nyhetsbrevet och är gärna med om 2 lotter!! :)

Anonym sa...

Hej,
Har gillat på Fejjan och är gärna med om 2 lotter.
Carro A

Anonym sa...

Ojojoj vad snygga. Passar som smäck hemma hos mig:-)
Hoppas på tur. Mvh Johanna

Life Of An Angel sa...

Klart man vill vara med :-)

Pia sa...

Förstås vill jag vara med! Deltar med 1 lott!

Önskar dig en skön lördags kväll!

FruNeroLindström sa...

Mysig tävling.
2 lotter, har lagt till det på facebook.
Ha en fortsatt härlig lördag.
Kram

Anonym sa...

Halloj jag hoppas att min lott ska bli den vinnande även om de bara e en. Allt som krävs e tur! Maria Bäckman

Hem och Harmoni Marie sa...

Jag är gärna med! Tar två lotter (både gillar på FB samt signat mig för nyhetsbrevet).

Ha en skön lördag, kram Marie

Erika N sa...

Hej! Åh vad fina! Jag är gärna med och tävlar, har signat mig som medlem till nyhetsbrev från Louise Interiör, så då blir det TVÅ lotter för mig.
Vad bra det blev med mattorna!
Ha en trevlig helg!
/Erika

Gunilla Ström sa...

Hej!
Så fina förvaringspärmar!
De skulle jag behöva.
Deltager i utlottningen med 1 lott.

Hälsningar Gunilla
gunilla.hem@gmail.com

Anette sa...

Hejsan Mia
Oj självklart vill jag vara med o tävla , så fina!!
Jag tar 2 lotter kommentar här o gilla på facebook.
Kram Anette

Anonym sa...

¨Jag vill också va med och tävla. Gillar på fb så två lotter blev det.
Kram Jennie W

annasaramaria sa...

Hejsan! Vilka fina tidningsställ! De vill jag ha:-))
Tack för en mysig och inspirerande blogg!!
(Jag har gillat på Facebook).
MVH Mia

Vita Falkens Lantliv sa...

Jag är med, så fina:)

Jag gillade på facebook så 2 lotter tack:)

Kram Susanne

Yosofine sa...

Jag har gillat på fejjan och sagt något här, nu ska jag hålla tummarna, för ett sånt tidningsställ vill jag verkligen ha!

Lisa.L sa...

Jag vill vara med och tävla :D mvh Lisa

InstatreffNorge sa...

Hei hei:)

Så flott blogg du har, første gang jeg er innom:)
Legger meg til som følger og kommer snart igjen:)

Ønsker deg en super helg:)
Blir gjerne med med 2 lodd.

Klem Lise

Ann-Loise (classic_945@hotmail.com) sa...

Är minsann både gillare och har nyhetsbrevet :-)

Klart att jag vill vara me å tävla.

Gillar verkligen din blogg, läser den varje dag.

Kramar
Ann-Loise

Viktoria sa...

Såklart jag vill vara med - har "Gilla" dig på fb och anmält mig till nyhetsbrevet! =)

Du står med på min bloggfavoritlista och jag läser din mysiga och inspirerande blogg så gott som varje dag!

Ha en fin fortsättning på helgen, Kram Viktoria

Anonym sa...

Hej,

Jag vill gärna vara med i tävlingen.
Ha en fortsatt mysig kväll!

Vänliga hälsningar Victoria A.

Linda.. sa...

Passar perfekt i mitt "just nu under renovering" arbetsrum! Så jag vill vara med, och gillart på facet :)

Trevlig kväll!

Lisa sa...

Tryck på allt och vill såklart ha dessa vackra. Ha en fortsatt skön helg.

Kram Lisa

Emilias sa...

Hej!
Jag vill jättegärna vara med o tävla!
Lämnar en kommentar här o chansar med bara en röst :)

Kram emilia

Anonym sa...

Hejsa gumman, du har en av eller den bästa och finaste bloggen jag vet, jag är ett stort faan, OCH DESSA TIDNINGSSTÄLL, absolut, super fina...skulle passa jätte bra hos mig "också"! Jag har både anmält mitt intresse för facebook och mail info...så ja 2 lotter då...Och även om jag inte vinner dessa, så har jag vunnit att alltid få titta in hos dig, jag kan nu också se va fina saker det finns på denna sida som lottar ut tidningställen, TACK TILL ER BÅDA, //kramen

Satu Pysselblogg ! sa...

Hej hopp, har naturligtvis gjort alltihop! Spännande!
Satu

Anonym sa...

Superfina!!!
Jag gillar (massor) på fb :)
...passade på att få nyhetsbrev också... så mycket fint!!

Kramar Gabriella

Anonym sa...

Åhhh, så fina! De passar perfekt in hos mig!!! :)
//Ann-Britt

Anonym sa...

Hej,

Jag vill gärna vara med och tävla och jag har tryckt på Gilla knappen på facebook för jag får redan Louise Interiörs nyhetsbrev.

Din blogg inspirerar mig väldigt mycket, tycker det blev riktigt snyggt i hörnan med vinkylen och er tavelvägg är helt fantastisk.

Kram från Johanna

Anonym sa...

Jag menade inte tavelvägg utan tegelvägg=)

Kram från Johanna ännu en gång!

pillan sa...

Ja precis dessa står på min önskelista, jag är med och tävlar!
//PIllan

Camilla sa...

Hej! Vilken fin tävling! jag vill jätte gärna vara med och tävla. Jag har gillat på facebook också:) Kram och trevlig söndag Camilla

Therese sa...

Jag är givetvis med, snor med mig en lott till Sockenvägen bums! Kram Therese - Sockenvägens Söta

Matilda Heinemo sa...

Jag har gillat på Facebook och signat upp mig för nyhetsbrev och är gärna med och tävlar!

Lollo sa...

Hallå! Ursnygga, så klart vill jag vara med i utlottningen! Har gillat på facebook och hoppas på två lotter!

Malin - I min trädgård sa...

Såklart vill jag vara med! Har klickat på gilla-knappen också på facebook. Nu hoppas jag på tuuur!

Ha en skön söndag!

Anonym sa...

Hej! Jag har gillat på FB och vill gärna ha två lotter och och tävla om de underbara Magazine tidskriftshållarna. De skulle bli underbara i mitt kök...
Love them...
kram Jeanette
Jeanette.jakobsson@nyland.se

Anonym sa...

Sååååååå fiiiiina!
Hoppas på tur
//Anneli

Therése sa...

Jag har gillat! Och dessutom gillar jag ditt hem skarpt!

Anonym sa...

Hej Mia!

Jag vill också vara med!!!
Tänk att inredning kan göra en så löjligt lycklig :)
Ha det gott!

//Emma
emma.svedenas@hotmail.com

jns sa...

Halloj!

Oj, va fina tidningsställ! Vill gärna vara med och tävla! Har precis fått färdigt min arbetshörna på andra våning och en sån här fin förvaring skulle passa perfekt (då allt annat också är vitt). Hoppas, hoppas!

Bästa hälsningar Karin

NerbyKatta sa...

Fin tidningsförvaring! Vill såklart vara med och tävla :) Har gillat på fb, så nu hoppas jag på stooor tur med mina 2 lotter ;)

Kram Katarina.

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Jag vill gärna vara med och tävla. Har registrerat mig till nyhetsbrevet.

Hälsningar monica

Anonym sa...

Hej! Vill gärna vara med och tävla om de fina tidningsställen! Är sedan tidigare medlem hos Louise interiör och har gillat på fb så jag antar att det blir två lotter.
Tack för en inspirerande blogg som jag bara måste titta in till varje dag!
Hälsningar Malin

malinwennroth@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med!
Jessical-c@hotmail.com

Familjen A. sa...

Supersnygga. =) Skulle passa finfint här hemma. ;-)

Trycker i gilla knappen. =)

Kram Anna

Malin E sa...

Åh så gärna jag vill vara med i tävlingen! Underbart fina tidnings ställ!
KramMAlin

petronella söderbäck sa...

Hej! Jag är gärna med i tävlingen och jag har tryckt på gilla knappen på facebook!! :)

Vore perfekta till min första lägenhet!!

KRAM!

Malin's Hus sa...

Hej Mia!

Jag är med och tar 2 lotter, lämnar kommentar och har tryckt på gilla knappen ;)

Ta hand om dig o dra nu min lott ;)

KRAM

Anonym sa...

OOHHHH så fina, vill ha så nu hoppas vi på tur annars blir det till att shoppa. 2 lotter här!

Elinor
el.ny@hotmail.com

Engelska Villan sa...

Hallå hallå!
Jag tar en lott.
Stoooor kram Anna

Sara sa...

Jag vill vara med, en lott tack!!!

Tack för en jättemysig blogg!

// Sara i Nacka

Malin sa...

Jag vill va med också som alla andra!:)

sussi sa...

Hej jag vill också vara med tog allt utom den sista. Tack för en jätte mysig blogg Kram Sussi.

Charlotte J sa...

Oj, vad fina! Jag vill väldigt gärna delta med två lotter, har signat upp för nyhetsbrev.
Och tusen tack för din fina blogg, otroligt inspirerande!

H. Charlotte J

Caroline - Mamma till Benjmain sa...

oj så fina!!!! jag har gillat på facebook Caroline Daun. Hoppas hoppas nu =)

Millan sa...

Jag vill också gärna vara med och tävla. Jag har även tryckt på gillaknappen på facebook!

Home By Virginia sa...

Jeg prøver gjerne lykken med 2 lodd (Liker på FB)... :) *Krysser fingrene*

Ha en fortsatt fin dag!

Klemmer fra Malin Virginia ♥

Madame Vit sa...

Hej.. såg Julias inlägg om att hon blivit av med många bilder till en norska som påstår att de är från hennes hem. Såg också att du tyvärr råkat ut också =( Du ser bilderna via en länk blan kommentarerna hos Julias vita drömmar.
Tänkte bara ifall du inte visste.
Kram Fia

House of Fiddeli sa...

Oh vad fina, tar gärna en lott! Trevlig kväll :)

Hälsningar Lina

Anonym sa...

Hejsan
Jag är inne o tittar på din blogg varje dag. Tycker om den.Nu hoppas jag få va med i din fina tävling. Vilka fina tidningsställ. Jag gillar på fb.
Ha det bra
Lisette Carlsson

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Det e klart jag vill vara med & tävla om dom fina :) Jag lade även till mej på nyhetsbrevet! Vilken underbart fin blogg du har, här blir att kika in fler gånger :)
Ha en fortsatt bra vecka..
Kram Tilda

Anna Gustavsson sa...

Åh vilka fina!! Jag hade blivit så glad om jag hade fått pryda min något tråkiga hylla härhemma med dom! Vill jättegärna vara med i din tävling och få chansen att vinna dom! Jag Har signat upp mig som medlem till nyhetsbrev från Louise Interiör, där är jue en massa super fina saker därifrån! Tack för en fin och väldigt inspirerande blogg, Keep up the good work! :)

tilda sa...

Hej hej! Älskar att kolla in din blogg och har fått massor av tips och ideer!
Hoppas på dom superfina ställen!!!
Kram Tilda

Milas Rum sa...

Så fina!
Jag vill självklart vara med. Har inte facebook tyvär.
Hälsn, Maria

Anna sa...

Jag vill jättegärna vara med & tävla om dom två! :)) gilla på FB - två lotter:) kram

Anonym sa...

jag är gärna med och tävlar med en lott
dojjan74@hotmail.com

Linnéa Blom sa...

Verkligen jättefina tidningsställ! Jag är jättegärna med och tävlar om ett sånt!

Linnéa Blom sa...

Jag har även gillat på facebook :) Kolla gärna in min blogg också, http://linneasvitahem.blogspot.com/

kram Linnéa

Joline sa...

En lott till mig, håller tummar och tår =)

Anonym sa...

ååå så fina!!! anna

Cecilia sa...

Jag är absolut med i utlottningen :)
/Cecilia

Anonym sa...

Hej!
2 lotter till mig, har signat mig för nyhetsbrev.
Hoppas hoppas hoppas

Kram Camilla

Anonym sa...

Hej! Fin blogg! Är gärna med och tävlar om en lott. Mvh janni
jannimaya@hotmail.com

Unknown sa...

Grattis till alla besök!

Klart jag vill vara med i tävlingen.
Tar två lotter då jag redan har nyhetsbrev och fb sidan :)
Kram Maria

Anna sa...

Heej!! Grattis till så många besökare:) Är inte alls förvånad över alla besökare då du lyckats mkt bra med din blogg, den är verkligen inspirerande:)
Har gillat på fb!

Kram Anna

Elin sa...

Självklart vill jag vinna fina tidningsställ! :)
Jag tar två lotter i tävlingen då jag "gillat" på Facebook också.

Sandra sa...

Jag gillar på Facebook och har anmält mig till nyhetsbrev, så jag är med och tävlar! :)

Emme sa...

Åh vad fina de är!! Jag är med och tävlar!!
emely.drugge@hotmail.com

Hemlängtan sa...

Vilken härlig blogg du har! Är gärna med i utlottningen med 1 lott. Varma vårkramar

Åsa sa...

Jag vill också vara med och tävla! Har registrerat mig för nyhetsbrevet. Mvh Åsa B i Mönsterås

Anonym sa...

Vilka fina tidningsförvaringar. Jag är jätte gärna med och tävlar.
Mvh Marita i Björkhagen

Liza sa...

Jättefina!! jag är gärna med å tävlar!!

Birgitta sa...

2 lotter här - gillar din sida på FB!

Anonym sa...

Haaj!!!! Vilken underbar blogg du har och låter oss alla ta del av. Nästan Varje dag kikar jag in för annars kan jag ju missa nåt :):)
Jag måste säga att du har ett helt fantastiskt hem, har själv gjort en del shabby chic och mer kommer :):) älskar stilen :):)
Har gillat via fbknappen
Med hopp om 2vinster kramar pella

Pella sa...

Glömde ju lite info

Jenny sa...

Självklart är jag med i kampen!!
Tummen upp på Facebook och signad för nyhetsbrev.

Nu håller vi tummar och tassar här hemma.

/J

Anonym sa...

Hej hopp nu är det vår o så kan jag vinna ursnygga magazinboxar, wow!
En lott till mej för jag har inte fixat facet än.....snart ska jag.
Trevlig blogg att kika in på. Ha en skön vår!

Rittari

Anonym sa...

Inspirerande blogg och fina tidningsställ där man kan samla ännu mer inspiration! Är gärna med i utlottningen.
Ha en bra dag
Marylyn

marylyn.andersson@hotmail.com

caroline sa...

Snyggt! Jag vill vara med och tävla! Skulle passa min nya prenumeration av Vi föräldrar (väntar första bebisen i juli) Kanonmysig blogg! Den har gett mej mycket! Mvh Caroline, dachans.blogspot.com

Anonym sa...

Jag vill oxå vara med. Fin fin blogg ;-)

mammiz sa...

Hej!
Vill gärna vara med i utlottningen om tidskriftsamlarna o har prenumererat på nyhetsbrev.
Mvh
Marie Holmqvist
marie@fredrikssons.nu

Anonym sa...

Är med och tävlar om dessa fina tidningsställ. Har "gillat" på FB så två lotter blev det. Härlig blogg du har, hittade precis hit och har redan blivit inspirerad.
Maria Goman

Malin o. Ante sa...

Gillar tummar upp!
Malin - marusska78@hotmail.com

och så passa på att tacka för en INSPIRERANDE blogg! Jag som aldrig skriver kommentarer :-)

Anonym sa...

Hej, klart man vill va med i tävlingen. Följer din blogg och fått mycket inspiration från dig och ditt hem.
Jenny L

vitadrömmar & små kottar sa...

Åh vilken perfekt tävling, ur snygga:) jag har tidingar över allt, så gubben är nästan tokig på mig här hemma:) ordning och reda hade dessa hjälp mig med! Jag tar självklart en LOTT!!! Stor kram!

Anonym sa...

Hej!
Har "gillat" på FB och vill gärna vara med i utlottningen.
Helena N

Anonym sa...

jag är med, msik@abo.fi :)

Sabina sa...

Hej! Vilket otroligt fint hem ni har! Det är min högsta dröm att ha ett hus i vitt, vitt och åter vitt! :-D Om du skulle rekommendera någon inredningstidning, vilken skulle det vara då? /Sabina