torsdag 24 september 2009

Tankning pågår

För tillfället laddar jag batterierna och tankar inspiration hos alla er andra med bloggar. Frukostar framför brasan och långa härliga höstpromenader i det underbara vädret.
Snart är jag nog full av inspiration igen. Nu saknas bara en vinst på triss så jag kan köpa månadens önskelista med vackra höstnyheter.

Som det här underbara ljusfatat från Par Courrier...

Eller en härlig ny matta till köket för kalla vintermornar från Ett hus i vitt

eller den sköna morgonradion från Julias vita drömmar...


eller den här vackra krukan från Alvas hus....


Nej vänner, nu måste jag ut på en till höstpromenad.
Mot närmsta spelbutik!

Kramar!
Mia

12 kommentarer:

Malin - Ebbas änglar sa...

Jasså, du väntar oxå på att "det plötsligt händer"!!! Har väntat ganska länge nu.....
Underbara saker på din önskelista, passar ju i ditt lika underbara & inspirerande hem. Ha det gott i hösten & LYCkA TILL =)

Mvh /Malin ^^,

VITA NYANSER sa...

Så fina saker! jag gillar verkligen fatet med alla ljusen!

Ha en bra dag!
Kram L-L

Det vita dårhuset sa...

*Fniss*

Känner igen mig du!!!!!! Vill också HAAAAAAAAAAAAAAAAA en massa men pengarna räcker ju inte till =(
Får väl göra som von Anka..... Enn avsugning varje morgon så kanske han öppnar plånboken ,o)

Kramar Erika

fröken knopp sa...

hihi...Ja man önskar att penagr växer på träd ibland..:)

Nu när man "flyttar" in o myser så ser man allt på ett annat sätt o man vill ändra o förnya sig...håller helt med dig!!!

Lycka till med lotten..hihi..

kram elin

Ett Vitare Hem sa...

Jättefina saker......och ja drömmen om storvinsten finns då alltid där, lämnar troget in min lottorad varje vecka men nån vinst blir det dessvärre aldrig.....
ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Tina sa...

Fina saker du önskar dig! Jag har också en lång lista så det blir nog en sväng till affären och inhandla en triss! :-) Lycka till till oss båda då då. :-) Kram Tina

Photo by Maria sa...

Lycka till med trissen ;-)

Vilken härlig bild vid spisen, där hade man ju kunnat fördriva tid med en god bok..

Ha en fortsatt bra dag..

kram
Mia

Anonym sa...

hejsan mia
vilka fina saker, ljusstaken blev jag helt såld på så fin..jag vann idag på min kenorad men det vart en ynka femma så det är bara att fortsätt att hoppas på en stor vinst så man kan använda sin långa lista...ha det gott.mvh linda

Engelska Villan sa...

Inspirationen kommer och går.
Lycka till på trisset ;)
Kram Anna

Bralliz sa...

Super härliga bilder!

Kraam Alice

♥ Fyra årstider sa...

Härlig spis..vilken lycka.
Kram Lotta

Emma sa...

vilket fantastiskt fat med de vita stearinljusen, det skulle passa bra hos mig att njuta av i höstmörkret.