måndag 28 september 2009

Och vinnaren är....

*Trumvirvel*

Sätt på ljudet

Utlottningen gick till såhär: 82 tävlande varav nästan hälften hade länkat för 2 röster. Om tävlande nr 1 hade länkat fick den personen lottnummer 1 och 83. Om tävlande 2 inte hade länkat och fick den då lottnr 2. Om tävlande 3 hade länkat och fick den då lottnummer 3 och 84. Skrev alla lottnummer på lappar (ca 120 st) och lade i en skål. Sen fick dottern dra vinstnumret och presentera vinnaren ovan efter det att jag hade letat fram vem som hade det vinnande numret. Denna gång alltså stort grattis till LINDA LINDELL! Inte Lundell som dottern säger men man kan ju inte rätta allt eller hur;o)

Jag mailar dig Linda för din adress så jag kan skicka den fina tavlan.

Och alla ni andra önskar jag bättre lycka nästa gång och ni kan såklart beställa en egen tavla om ni vill från Idaform.se

Kram till er alla, önskar jag kunde skicka en vinst till var och en av er.

Mia

9 kommentarer:

Viveka i Bläckhornet sa...

Grattis till vinnaren av en fin tavla!

Kram Viveka

pretty sa...

ohhh she is sooooooooooooooo sweet.Liebe Grüße nina

OlgaA sa...

Så kul för vinnaren!
Grattis!

Photo by Maria sa...

Åh vad söt film med dottern som avslöjar vinnaren..

Grattis Linda..

Ha en fortsatt bra kväll..

Kram
Mia

Vitt o Vältummat sa...

Grattis till vinnaren!!

Anonym sa...

Yippieeeeee!!! Tjo hoooo va jag är glad!!!! Det är första gången jag vinner något så det känns riktigt kul. Den kommer passa så bra i lilla prinsens rum!

Presentationen av vinnaren var så gullig!

Jag mailar dig min adress.

Kram och stort tack Mia!
/Linda

Blåbär och Mjölk sa...

Grattis till vinnaren!
Och ett stort tack till dig Mia för en fin utlottning! :)
Önskar dig en fin Onsdag i morgon!
Kram / Åsa.

Nostalgi og Gjenbruk sa...

Grattis med vinsten. Og hvilket bra loddsystem du hadde laget:)

Susanna sa...

Grattis till vinnaren. Söt presentation :-)