onsdag 20 februari 2008

Det är äkta kärlek det!

I helgen när vi hade middag hemma råkade en av mina kära vänner välta och ha sönder en av mina urnor ute på trappen. Köpt på Myrra (underbar affär!) i Uppsala en bra bit härifrån :o Klart värt ett besök!

Idag när jag kom hem väntade ett stort paket på mig i köket. Maken hade satt sig och åkt 12 MIL ToR till Uppsala och köpt mig 2 nya urnor modell större.

Det är äkta kärlek det mina vänner! Nu ligger han på plus resten av året. Definitivt.


Dom här ska jag plantera stora Mårbackapelargoner i på min trappa!
Kram Mia

6 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhh du..nu ligger han verkligen på plus...det var snällt gjort..
Kram Anette

me and alice sa...

Åh, vilka snygga urnor. Förstår att han ligger på plussidan nu. Vad snällt av honom!
Du hade en härlig tripp upp till dalarna såg jag...I kväll ska vi till lavendel & Romantik i Borlänge på afternoon tea. Ska bli så mysigt...
kram Susanne

Anonym sa...

Wow.. vilken karl! Går det att klona honom på något sätt?

Det hade då rakt inte min gubbe gjort! haha

kram

Vita maränger sa...

Vilken snäll man du har.
Det kan man faktiskt kalla äkta kärlek.
Iditt tidigare inlägg om pallen så tycker jag den blev jättebra.
Bättre shabby chic vit än svart. Defenitivt.
KRAM

Annas skattkammare sa...

Va gulligt gjort av honom!
Fint du har! /Anna

Anna S sa...

Vad ska man säga annat än GRATTIS till din fantastiska MAN!!!
kram a