söndag 18 december 2011

Oj, så det kan gå

Finingar!

Ni är ju bara bäst! Tips på butiker, och direktlänkar där det finns marockanska brickor på rea! Love you guys! (girls;o)

Host. Men nu råkar det vara så att i mitt googlande efter fina brickor på nätet så råkade jag visst köpa en annan julklapp till mig själv. Lite större än en bricka. Ja, jag vet inte riktigt vad som hände där men helt plötsligt så fick jag en orderbekräftelse på en TineK matta 
X gånger X meter, modell stor. Oj då. Så det kan gå.







































Jag tror tomten får en riktigt stor kram i år. Finns nog risk för en tungkyss också;o)

Jag är inne i ett litet flow här nu, nu ska det shabbiga shica ut, här ska bli klassiskt mulligt och mysigt i härliga naturfärger! Så försök stoppa mig den som kan;o)

Kramar! Mia

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt, hör jag Shabby chic eller carpe diem en gång till så spyr jag ;) Är såå trött på detta som är ÖVERALLT! Är också mycket för naturfärger bland allt det vita, och naturmaterial överhuvudtaget!Har spanat (på nätet) på Himlas matta Särö i färgen betong idag, ilknar den du visar. Så denna "förvandling" följer jag med spänning! Kul! Kram Anna

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Den blir nog snygg på tomtens golv!!!
kram!

Malin's Hus sa...

Haha du är jävla kul! Vi skulle nog minsann ha det roligt ihop :) kram kram

Hjemmekjær sa...

Wee, et sånt teppe kunne man hatt ja;D
En god ide å kjøpe julepresang til seg selv;)

Admin sa...

så snygg! blir kanske en lika dan under vår gran!:)