torsdag 22 december 2011

Lugnet har lagt sig

ÄÄäntligen!

Juulledigt! Tjohooo. En jäkla tur med tanke på att mitt huvud är en storlek mindre efter julfesten på jobbet igår. Med liveband och allt. Hmm, reklambyråer kan dom.
Har något minne av en rejäl show på dansgolvet runt 01 snåret inatt.
Mrs Mia Wallace and Vincent Vega. Törs man säga att jag faktiskt kan hela repertoaren?
Men jag bjuder på den. Jag var inte ensam om att showa loss minsann.







































Hade en hel del packning med mig i taxin hem i natt...Julklappar, julblommor...och en stor marockans bricka. (Yey) Ibland har man tur. Butiken Årstiden i Sthlm slår igen och jag råkade slinka förbi när det var rea på allt i hela butiken. Ord pris 1500 kr(!) till 70% rabatt. (fast då prutade jag lite extra;o) Jo jag tackar ja. Mycket nöjd gick jag därifrån med min bricka för 450 kr. Tack tomten!







































Lite nya kuddar har hittat hem också i min jakt på lite mer brunt i soffhörnan.






































Kudde i mjuk rotting från Day hittade jag också på rea. Den bruna kudden med silvertrådar är en nyhet från Day och den hittade jag här.







































Nej nu piper ugnen! En kladdkaka med extra allt. Snart kommer barnen hem efter skolavslutning och då minsann är det JULLOV i arton dagar! Det måste firas! Morfar kommer och firar med oss så bäst jag tar och hoppar in i duschen nu!
Och tar 2 alvedon;o)

Kram på er!
Mia

8 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Schetsnyggt!

Nette sa...

Vilket fint skabbigt hus ni har!

God jul!!

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Wow, vilken tur du hade med brickan, den är jättefin!

vardaxlyx sa...

Underbara bilder =)
kramkram

Hemma hos Märtha sa...

Superfin bricka till kanonerspris..:-)
Ha en mysig kväll!
Kram
Anne-Lie

VIT och PASTELL sa...

Naaawee, ska Årstiden stänga?! Vad tråkigt men kul för dig för brickan är verkligen snygg :-)

Kram Mia

smile sa...

Hej! Vilken fin blogg du har! Inget skabbigt här inte.

Nu vet jag vad jag ska göra mellan julbestyren. Surfa runt lite hos dig!

Ha det gott!

Unknown sa...

Önskar dig och din familj en riktigt God Jul.
Julkramar Ing-Britt