torsdag 16 december 2010

Varför kom jag inte på det själv?

Äääääntligen torsdag!

Och det betyder ledig fredag för mig imorgon även om schemat är rätt späckat nu inför julen. Ska försöka hinna köpa lite julklappar! Förresten har jag köpt den första julklappen till mig själv.
Ett måste varje år;o) Vad får ni se på måndag.

Men nu ska jag först sjunka ner i soffan med nya Tove hem & trädgård för att stressa av lite.
Ett infällt fönster med svarta spröjs som kontrast. Varför kom jag inte på det själv???
































Måste sätta upp på att göra listan!
(Den ROLIGA att göra listan, icke att jämföra med den som ligger på jobbet;o)

Kramar!
Mia

4 kommentarer:

OlgaA sa...

Det var väldigt fint med kontrast, det har du rätt i!

Ha en fin helg!

kram

Lantligt i smultronbacken sa...

Åhh, så nya numret av Tove hem & trädgård har kommit. Då ska jag köpa det när det kommer i butik till veckan. En billig och bra tidning tycker jag.

Kram Teres

emilias gömmor... sa...

Skitsnyggt! Det är väl klart att man måste köpa julklappar till sig själv;) Har hunnit med 2 till mig!

Kram och ha underbar helg!/Mimmi

Yosofine sa...

Åh det var ju grymt snyggt!! Trevlig helg. Kram