fredag 17 december 2010

Kardemummabiscottis och fredagsdans

Äntligen fredag!

Dock så byttes den planerade julshoppingen snabbt mot hemmamys när stora tjejen vaknade med ont i halsen och frös. Attan, den enda luckan då jag skulle ha hunnit göra allt klart. Men vad ska man göra? Mysa till Astrid Lindgren filmer samtidigt som man klickar hem julklappar från nätet i panik;o)

Får se om hon orkar hjälpa mig att baka lite i helgen iaf.
Det är väl ingen av er som missat mat/bak och inspirationstidningen Le Parfait på nätet?
Där kan man hitta mycket kul. (klicka så blir recepten större)



































Nej nu måste jag skynda mig att fredagsstäda lite här medans lilltjejen sover lunch.
Idag tror jag det får bli den här sköna dansvarianten med dammvippan.
Tänk en dammvippa i handen längs köksbänken. Rent hus! ;o)


Önskar er en mysig fredag!
Kram Mia

1 kommentar:

Hemma hos Razzel sa...

Wow, man blir ju alldeles till sig! ......ha ha ha! ; )