måndag 7 december 2009

Julhörna

Hoppas ni alla haft en mysig helg!
Julbordet på operakällaren gick inte av för hackor vill jag lova. Första gången utan barn på ett år och en flaska sprattelvatten (champagne..) gjorde ju inte saken sämre. Tack mamma för att du alltid ställer upp!

Här hemma fortsätter operation matsalsbord, till helgen ska det vara klart...! Det gamla bordet utan iläggsskivor har tillfälligt fått flytta in i köket som avlastningsbord/pyssel/bak och julbord. Lite belysning i kronan blev pricken över i:et för julstämningen i köket. Sladden gömde jag lite finurligt i en liten gran.
Lägg till video



Imorgon ska ni få se den ljuvliga vinsten mamma hade med sig.

Kram!
Mia

7 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Åh så mysigt du har i din julhörna.
Skönt att kunna ställa fram saker så där.
Har läst i kapp mig bland dina härliga inlägg.
Gillar dina doftburkar och lill trollet som kickade fram där emellan.
Kramar:)

Ett Vitare Hem sa...

Vad mysigt med julbord och jag ser fram mot att se ditt bord sen!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

fröken knopp sa...

vilken stämning ni ser ut att ha!! ljuvligt!! :)

känner hyasintdoft o värmen från ljusen rakt igenom skärmen..hihi...

hoppas att du får en bra start på veckan!!

kramar elin

Cathrin sa...

Hälig julstämning du har i din hörna! Jättevackert!

Nu måste jag själv pyssla till det lite på vår nya skänk tror jag bestämt. Blev verkligen inspirerad!

Cathrin

Unknown sa...

Hej!

Visst är det underbart att gå på julbord! Vi var ute med jobbet i lördags sååå roligt.

Jag sätter upp dig på listan, jag hade hoppats fått tag på ett gäng redan men dom är såååå svåra att få tag i...Jag hör av mig när det trillar in.
Vilken fin blogg du har, ska bli spännande att få se rep till våren. Mitt hem kommer med i Aftonbladets bilaga, också till våren tror jag.

Kram kram Pia

Tulipa sa...

Vad spännande det låter med bordet!

Bra jobbat med morötterna och keson..*ler*...

Underbart fina bilder!
/Mariette

OlgaA sa...

Åh, vilka fina bilder!! Så trevligt du hade... Härligt!
Ha en bra dag!
kramar Olg@