torsdag 20 januari 2011

En ståtlig black beauty

Hej finingar!

Har ni det bra denna torsdag? Idag ska ni få se min nya svarta skönhet. Denna ståtliga black beauty hittade jag hos Louise Interiör och föll som en fura. Älskar höjden, foten är hela 63 cm hög! Och den svarta klädda tygskärmen ger ett jättefint ljus. Såg genast att den skulle få pryda sin plats i nya köksdelen. I helgen ska bänkskivorna betsas svarta och den fina Hagedornhagen tavlan ska få sin ram.
Hittade dessa fina lampskärmar hos Louise interiör också, väldigt prisvärda skärmar som hottar upp den fulaste fot och ska få ersätta två fula skärmar här hemma. Det får ni se en annan dag. Älskar den där färgen på rottingen, lite vit tvättad, New England style. Fanns en stor cool variant också men den har jag inte riktigt hittat nån plats för än.

Men de två hagedornhagen tavlorna hade heller ingen given plats för en vecka sen.
Och det löste sig ju. Ha!

Kram på er!
Mia

10 kommentarer:

Camilla sa...

Vad fint det blev med den lampan och hagedornhagentavlan där :D N ska jag kika in och kolla lamskärmar.. :D

sussi sa...

Gud så snyggt. Kram Sussi.

Anonym sa...

GAHHHHH, va fint! Blir lite avis. Nästan så att jag längtar till att börja jobba(e ju mammaledig nu) så att man har några pengar att shoppa för! Har köpförbud:(
Så jag får fortsätta inspireras och drömma mig bort hos er andra!
Hoppas du får de superskoj på mässan, själv ska jag till Härliga Härjedalen och åka skidor hela helgen!
Kram från Alexandra i Östersund

Anonym sa...

MUMS så snyggt!!!!

Fröken Fräken sa...

Herregud, skulle man bara köpa inredningsgrejer som man har en given plats för så skulle man ju aldrig komma hem med något *himlar med ögonen* :-D Som sagt, sådant löser sig alltid!
VIlken snygging till lampa, den här också! Jag hittar inga lampor som jag gillar, kan du följa med som lampguide?

bikim sa...

fell in love with that butterfly! did you do it?!
happy eve,
Rosa

Millygarden sa...

Åh så snygga lampor Me like!

Kram Marina

Ett Vitare Hem sa...

Så snyggt det blev!
Ha en finfin helg!
Kram/Lena

Katarina W sa...

Som alltid, jättesnyggt! Jag bara älskar ditt hem! Jag lånade en bild av dig till min blogg, hoppas det är ok! Jag länkade självklart till din blogg! Kram Katarina W

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Tack för tipset!
Dom var ju jätte fina.. kul att hitta nya saker!
Önskar dig en riktigt trevlig helg!

Kramar Sirpa