lördag 2 juli 2011

Idag är ingen vanlig dag...

...för idag är det min födelsedag!

Ja,  det hade iaf stämt om jag skrivit det här inlägget igår som planerat :-) Men födelsedagen rann iväg fortare än fortast med frukost på sängen, sista slutfixet på jobbet samt en härlig födelsedagsmiddag som väntade när jag kom hem. Och bästa presenten av dem alla....ÅTTA VECKORS LEDIGT. Knappt så jag tror på det själv. Lite är såklart föräldraledighet i aug när stora tjejen börjar skolan, men ändå! Så vi har mycket att fira här på bloggen idag! Ni kanske vill komma och fika i vår nyöppnade lanthandel i lekstugan? Lekstugan är mitt lilla semesterprojekt och ni ska få se mer när det är klart.
Ja, ölen är ju billig i alla fall :-) Jag lovar, jag har inte dikterat ett ord! Jag kanske tom bjuder på en paj i en av de nya fina formarna från Gerbera jag fick igår! Nya dualit vispen måste ju invigas också! Maken vet vad jag gillar för presenter han:-)
Kramar! Mia

12 kommentarer:

emmashem sa...

Så fina formar och som vanligt alltid inspirerande att kika in hos dig
Grattis i efterskott!
Ha det gott!
Kram Emma

Hem och Harmoni Marie sa...

Grattis grattis i efterskott! Underbara presenter och fin skylt.

Jag tar en öl och lite hallon, tack :)

Ha en fin lördag!
Kram Marie

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

gratulerar i efterskott. Charmig skylt hihi. visst är det bra då ens nära och kära förståt vad det är man vill ha.kram gabriella

Hemma hos Märtha sa...

Grattis i efterskott!! Så gulligt med skylten...:-)
Dina pajformar är sååå fina! Har kollat in dem länge men har så svårt att välja färg!
Kram
Anne-Lie

Hjemmekjær sa...

Gratulerer med dagen!!
Herlig skilt!:)
Gleder meg til å se lekehytten når den er ferdig!Den ser bare så koselig ut!!
I dag har jeg innlegg om vår lekehytte, som er ferdig straks.... SÅ gøy for barna å leke der:)

Fine presanger! Greit når man får noe man liker;D

Ha en fin fin lørdag!!

Hjemmekjær sa...

Gratulerer med dagen!!
Herlig skilt!:)
Gleder meg til å se lekehytten når den er ferdig!Den ser bare så koselig ut!!
I dag har jeg innlegg om vår lekehytte, som er ferdig straks.... SÅ gøy for barna å leke der:)

Fine presanger! Greit når man får noe man liker;D

Ha en fin fin lørdag!!

Fröken Fräken sa...

Grattis grattis! Både till födelsedag och åtta veckors ledighet! Varför kan man inte få pysselledigt likaväl som föräldraledigt?! Helt obegripligt tycker jag ;-D

millandante sa...

Grattis!!!! Fastän det var igår då...;)
Så underbar skylt... när öppnar ni?;)
Formarna är helt ljuvliga!!!
Kram

Cecilia sa...

Grattis i efterskott!!Underbar skylt,riktigt charmigt :-)
Ljuvliga formar!!

Anna sa...

Vilken härlig skylt! Och vad gott med hallon!!
Grattis i efterskott på födelsedagen! och tack igen för en fin blogg!
Hälsning Anna U

På Nylund sa...

Grattis i efterskott!

Vad gulligt skrivet, på skyltarna!

Kram Daniela

Evelina sa...

Grattis i efterskott..
Åå.. hade gärna kommit förbi på en fika i den lekstugan.. hihi..
Må så gott, kram Evelina