söndag 13 juni 2010

ettusen ett, ettusen två, ettusen tre...

112 dagar. 2688 timmar. 161280 minuter. 9676800 sekunder.

TIO MILJONER SEKUNDER är en låång väntan när man väntar på nåt gott. Men nu är den äntligen här hos mig. Min kökslampa från Jeanne darc living som jag beställde i kallaste februari då vi började renovera köket. Som jag har väntat. Men jag som jobbar med reklam får genast ölreklamens payoff "Worth waiting for" i huvudet. Så sant så sant.


Upphängningen är inte riktigt färdig än men man måste ju testa hur det ser ut, och fort ska det gå;o)




Idag blir det inte många knop efter nattens festligheter. En flottig pizza och en skön film och sen ska jag bara vänta på mörkret så jag får se hur min lampa ser ut tänd!

Tillägg: Fick precis reda på att lampan nu tyvärr är helt slutsåld hos leverantören för er som var intresserade. Sorry!

Kramar!
Mia

20 kommentarer:

Jessica sa...

Den där lampan är verkligen s å h i m l a f i n och den gör sig döbra i ert kök.
Då så, tack du Mia, sprayburksmissbruket utökas härmed då jag undrar om den inte gör sig över vårat köksbord :-D

beate sa...

nydelig!!! verdt å vente på!!

klem beate

pretty sa...

Eine wunderschöne Küche hast du einfach ein Traum.Auch Dein Blog ist wunderschön liebe grüße aus Deutschland sendet dir nina

Casa Loda sa...

Vilken snygging! Och den passar perfekt i ert kök! Förstår att du har väntat!
Kram Annika

HOUSE of ADELA sa...

SÅååååå superfin lampa, som ditt kök med och som hela ditt hus förövrigt! =)

Kram
Adela

fröken knopp sa...

Så otroligt fint Mia!! Den passade verkligen som handen i handsken där.!!!

Ditt hem är underbart vackert!!!
Tack för all inspiration!!

Varma Kramar Elin

Ett Vitare Hem sa...

Du det blev ju helt perfekt med lampan där, är lite sugen på den också men jag tror den blir för sto för mitt lilla kök.....
Ha en fin dag!
Kram/LenaS

mig & alice sa...

Heeej Miavännen.
Den blev ju verkligen pricken över i:et nu!!
Kanonsnyggt!!

Men vet du...Du fick ju den sista lampan som de hade på JeanneDarc!!

De har absolut inga fler...vet ej om de kommer in igen , men just nu är de helt slut.
Så du kanske kan göra ett litet tillägg om det? Jag har redan nämligen fått mail ifrån en som vill beställa :-).

Ha det bäst vännen.
Kraam
Melinda

Ängladröm sa...

Oj vad snyggt det blev. Har faktiskt visat bilden på lampan till min far, så kanske han kan tillverka en till mig.

Er köksrenovering blev verkligen bra.
//Catharina

Lilla Korsvirkeshuset sa...

Det var verkligen en riktig pärla ni fått tag i, som ett vackert smycke i ert ännu vackrare kök, super fin!

Kram,
Angelica

Sophie sa...

Vilket underbart snyggt kök ni har! Lampan passar perfekt, synd att den är slutsåld...

/Sophie

n o r d i n g å r d e n sa...

Den lampan är ju bara så snygg och ditt kök helt sagolikt vackert!!! Mari

Unknown sa...

Lampan är verkligen helt urläcker så jag förstår din lycka! Blir bra till vintern när du kan ha den tänd måååånga timmar:)

Kram Pia

Line fra huset på landet sa...

Utrolig vakker lampe! Den var virkelig, virkelig fin, og gjorde seg supert over vasken der!!

God klem fra Line

Nordic Sence sa...

Jätte läcker lampa! Vilket mysigt kök ni har!

Linda

Elle sa...

Ert kök är sååå himla fiiiiint!!!
Hur ska jag nu tala om för min man att jag vill byta ut mitt 2 år gamla kök....? *ler*

Kram Elle

Ljusa Rum sa...

Vilket underbart kök och vilken fantastisk lampa. Passar så fint där!!! Kram/Veronica

Annette from Deko-Salon sa...

Wonderful house! Love all the "Shabby" details - great!
Kind regards Annette

Isa sa...

Gud så fint du har hemma! Du kunde verkligen det där med den lyxiga shabby stilen (: Om du kan skulle jag gärna vilja att bilderna var lite större, så man kunde sno lite av dina ideér :P ska själv börja med det här hemma :)

Isa

Anonym sa...

Villket underbart hem du har,mkt fint.Gillr lampan,förstår att du var ivrig att få upp den(=
Mvh Carola