söndag 25 april 2010

Getting dirty

Gokväll kära vänner!

Veckan försvann snabbare än snabbast. Luften gick ur mig efter alla måsten och renovering som varit så nu vill jag bara vara ute i trädgården och bli skitig under naglarna och njuta av livet. Bl.a så ska Växthuset inredas och göras fint och fyllas med härligheter. Idag har jag varit ute 8 timmar, grävt, planerat och bara njutit med familjen i det vackra vädret. Man behöver det också ibland. En ljuvlig stor doftschersmin inhandlades och planterades och grillen tändes för korvgrillning i trädgården. Det blir inte bättre än så.

Hoppas ni alla också haft en ljuvlig helg!

Snart är nog inspirationen på topp igen! Loppissäsongen startar ju snart.....;o)

Många kramar Mia

8 kommentarer:

Ingun sa...

Hei

Så fin blogg. Kommer gjerne igjen. Ha ei fin ny uke!

Det vita dårhuset sa...

Hej gumman :)
Jag ÄLSKAR att få vara utomhus och bli smutsig av trädgårds arbetet!! So lovely ;)

Krameli kram

Camilla sa...

Det är så härligt att få vara ute och pyssla i trädgården. Idag tänkte jag faktiskt ta tag i vårt växthus. Allt åker ju in där under vintern.. Nu är det dax för lite rensning, så man kan piffa och plantera där inne i stället :)

Mys och hemtrevnad sa...

vilken fin blogg du skapat. Den ska jag följa. Ska nog prova baka dina goda kakor med i det snaraste...kaffetarmen suger nu*ler mvh semlan

Marie//Tekla Maräng sa...

Ja det är så härligt att få skit under naglarna och dona i jorden.
Jag mår så himla bra då.
Kramar:)

Ett Vitare Hem sa...

Härligt att vara ute och påta i trädgårn och åh vad jag längtar efter att loppissäsongen ska dra igång på allvar!
Ha en underbar dag!
Kram/LenaS

London Mummy sa...

Stannar forbi fran London och sager hej! :-) Vilken inbjudande blogg du har samt ett sagolikt vackert hem.

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ingen dålig utsikt ni har ifrån erat hus! Kram Maria