tisdag 10 mars 2009

Se saker ur ett annat perspektiv...

Skulle ta en bild på lilla Elsa och råkade av misstag ta en bild när jag fortfarande hade kameran nere vid höften. Det blev en rätt cool bild så jag behöll kameran där och gick ett varv runt huset och tog lite bilder på måfå. (Vad gör man inte för att roa sig själv när man har lite långtråkigt med snöstorm utanför fönstret...) Ibland kan det vara kul att se saker ur ett annat perspektiv...






Avslutar med den sötaste bilden av dem alla som jag ocktå tog ur ett helt annat perspektiv än vad jag brukar. Grodperspektiv, liggandes på golvet.

Testa vetja, kanske blir något bra av det som först var ett misstag...!
Kram Mia

15 kommentarer:

helenesskolsida sa...

Ja, varför inte? Ombyte förnöjer ju säger de som vet :-) Den finaste bilden är helt klart på ett par söta små fossingar! Barns små fötter är bland det finaste jag vet.

Kram!/Heléne

Vårt lilla hem sa...

Hihi, det blev ju hur söta bilder som helst!! Vilka goa fossingar :)

Kramkram, Jenny

Lisa Marklund sa...

Åhh dessa underbara små gulliga barnafötter :-). Ditt misstag blev ju kanon, helläckra bilder.
På tal om vit färg, jag skrev om Alcro AD. White på min blogg nyligen, en massa olika nyanser av vitt, det är i och för sig väggfärg men det är möjligt att de har fina nyanser på utomhusfärger också
Kram Lisa

Camilla sa...

Härliga bilder! Barnfötterna är ju helt underbara! :-)

Stämningsfullt sa...

Hej!
Så fina bilder det blev!
Den sista var ju klart bäst :)
Kram!

Bitteliten sa...

så smart - ble jo kjempe fine bilder! Lønner seg å ta et annet perspektiv innimellom...

Tankar tar tid sa...

Läckra bilder!
Man skulle kanske göra så ... se saker ur annat perspektiv än det man är van vid ... ett sätt att uppleva närmast omgivningen på ett annorlunda sätt.

Skulle inte ha något emot att lukta på och pussa de goa´ små fötterna ... min minsta har ca stl 42 nu och jag ska säga att de är inte alls lika söta som de du visar *skrattar*

Kramar Christina

Liten Bod sa...

Så fina misstag det blev :) Jag älskar små fötter! Kram, Tina

VIT och PASTELL sa...

Det blev ju jättebra bilder! Och vilket fint ljus - kanske beror på allt det vita som faller därute, fniss!

Sötast av allt - de små bebisfötterna!!!

Kram Maria

Marie//Tekla Maräng sa...

Ja det är på det där sättet man lär sig, av sina misstag, vart en riktigt trevlig visning.
Små fötterna var gosigast.
Kram:)

Anci sa...

Hej !

Det var verkligen en bra idé. Det måste jag prova. Dina bilder är underbara !!

Kram

Fridas gård sa...

Så fina bilder!! Det blir mer spännande på något sätt att titta på dem, mer detaljerat -kul!!
Söta små tossingar, det där..;)!
kram Therese

Home No.1 sa...

Hej En miss som resulterade i läckra foton!
Kram Annica.

Useful Art sa...

Vilka jättefina bilder och så söta små fötter :)

Hoppas ni har en mysig helg!
Kram /Sara

Anonym sa...

Åh, sjukt snygg blogg :( själv sitter jag med min fattiga design jag tröttnat på --'

Men du snygging, vill du vinna 1000 kronor på H&M eller nelly.com?

Busenkelt, gör bara som jag skriver :D

Sköt om dig tjejen, be strong! <3