lördag 27 december 2008

Lugnet har lagt sig

Julhelgen är över. Hur mysigt det än är är det alltid lika skönt att krypa upp i soffan dagarna efter och inte ha en grej som man faktiskt måste göra. Äta lite julrester, se en bra film och ta långpromenader i det härligt krispiga vintervädret. Att jag precis påbörjat min nästan 600 dagar långa mammaledighet gör ju inte saken sämre *fniss*

Det enda jag pysslat med idag är att en gammal rottingfåtölj fick sig en omgång av min vita sprayfärg. Där ska jag snart sitta och amma nätterna långa i det glittrande månskenet. Vaknätter och kolik tänker jag inte ta med i planen än så länge;o)

Jag hoppas ni alla får några härliga dagar julledigt med sköna promenader, avkoppling och snöänglar! Avslutar med dessa härliga bilder från juldagen.



Kram på er!
Mia

7 kommentarer:

Veronica sa...

Underbara julbilder!
Önskar dig en härlig fortsättning på julhelgen och en L Å N G skön mammaledighet så klart!

Kram veronica

VIT och PASTELL sa...

Vilka vackra naturbilder! Här tar vi det lungt också och njuter av att inte ha några måsten.

Maria

Lösvirkesbyggarna sa...

God fortsättning!
Anna

mig & alice sa...

Ville bara kika in och önska dig ett fantastiskt nytt år och Wow...vad mycket ni har hunnit med. Går maken på någon drog eller?? :-).

Herregud så fint ni gjort Mia!!
Jag tappar hakan i tangentbordet. Och 600 dagars mammaledighet lät inte så himla betungande heller :-).

Hoppas att ni har det bra.
Kraam
Melinda

Anna S sa...

Ja det var sååå fantastiskt fint!!! Bra jobbat, och med nya planeringen blev det ju bara bäst helt enkelt. Tack för mysig fika ;-).
kram anna

johanna sa...

Hej
Hur har jag kunnat missa denna fina bloggen!!!! Jag har en fråga till dig har du möjlighet att maila mig johanna.flyckt@hotmail.com
Kraaaam

me and alice sa...

Hej Mia!
Vill bara önska dig en god fortsättning!!! Tänk vilken mysig mammatid du har framför dig nu...
Tänk vad ni har hunnit med mycket. Alldeles lagom tills den lilla skruttan kommer...
Skulle du vilja maila mig din adress...
Kram Susanne