söndag 4 september 2011

Åh herregud, vad har jag gett mig in på

Hello September Sunday!

Hoppas ni haft en likabra septembersöndag som vi. Älskar den klara luften, sådär precis perfekt. Inte för varmt och inte för kallt. Äpplena från trädgården plockas in och gör sig fint i den stora vackra marimekkoskålen i höstens brunlila färg.

Men just nu skulle jag ge min högra hand för att byta ut äpplena mot godis...
Funderar allvarligt på vad jag gett mig in på. MEN, jag gillar att testa mina egna gränser ibland och känna att det faktiskt finns en massa jävlarannamma därinne. Ett pannben av stål. Just därför har jag hakat på en utmaning som inte är av denna värld i 30 dagar.
Jag är glad om jag kommer ut levande på andra sidan för just nu har jag ont i varje liten muskel i hela kroppen.








































Jag tror inte ens jag ska berätta mer än så för då kommer ni tycka jag är helknäpp och sluta läsa den här bloggen;o) Men jag lovar, om ni är med mig ända fram till 1 oktober - då lovar jag att ni ska få se den där vackra skålen överfull av godsaker. Och inte äpplen.








































Om jag kommer ut levande på andra sidan vill säga. Känns jävligt tveksamt just nu.

Kramar!
Mia

6 kommentarer:

VIT och PASTELL sa...

Ooo spännande!

Lycka till :-)

Kram Mia

Att vara någons fru sa...

Ha ha ha vad har du nu gett dig in på?!

Casa of Mia sa...

Jag älskar den stora Marimekko skålen! Fin blogg du har!

Lisa sa...

Hmm de låter verkligen spännande. Ser fram emot de...

Kram Lisa

Ullis sa...

men äpplena ser väldigt goda ut i alla fall, framförallt som kontrast till den lila skålen.
Ha det fint!
Ullis

Träna, träna,träna och hälsa sa...

Vad är det för spännande, klart vi veta!