fredag 26 november 2010

XMAS

Pimping Friday!

Hej alla sötnosar! Idag är det full fart hemma i det shabbiga men chica huset. Här ska städas och göras adventsfint minsann! Brasen sprakar, barnen myser fortfarande omkring i sina pyjamaser, lite julig musik underhåller oss och får oss att skaka rumpa emellanåt som vi får alla adventsbelysning på plats. Fika på en filt framför brasan med glögg och pepparkakor samtidigt som snön singlar ner utanför i ett winterwonderland. MYS på hög nivå med andra ord. Hade hoppats att den här finingen skulle kommit med posten idag men jag får nog vänta till på måndag.
Finns att klicka hem här och tipset fick såg jag här där ni kan se hur det ser ut in real life. COOL VA?

Imorgon hoppas jag hinna plåta det där andra spännande paketet som kom i veckan som gav hela vardagsrummet ett lyft.....så kika in då vetja.

Nu ska vi fortsätta feja härhemma!
Kramar Mia

5 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Håller tummarna för att du fick den idag, jättefin!
Ha en finfin helg!
Kram/Lena

fröken knopp sa...

Ur läcker!!!

Önskar dig en härlig helG!!

Kramar Elin

Anonym sa...

Visst är den snygg! Klickade hem en lika jag med häromdagen så jag hoppas den kommer snart ;)

Trevlig advent och hälsa maken!

Kram Annika (i hudiksvall) :)

Sjabbig men chic sa...

Den är helt supersnygg!

Lisa

Engelska Villan sa...

Hallå i stugan!
Ja, idag är verklingen adventpimpingfriday! Världens mysigaste dag!! Jag älskar den här snön!!
Sista barnet kom i säng typ nu (22.40) så nu ska jag njuta av en kopp te i soffan :)
Superfin adventsljusstake!!
Ha en skön helg, min vän
Anna