torsdag 9 juli 2009

Myspys

10 grader och spöregn. Skoj. Oj så skoj. Då åker stora bonbonjären fram och fylls med tända ljus och rosor. Och faktiskt en tänd brasa på det. Myspys.

Passar ju bra eftersom jag måste sitta och skriva lappar resten av dan för alla ni godingar som har tävlat här hos mig om den ljuvliga boken Franske Forbindelser. Över 300 lappar hittills...Nu har jag stängt butiken, klappar igen porten, bommat igen låset till tävlingen. Ikväll återkommer jag med tillkännagivandet av den lyckliga rackarn som får njuta av boken.


kramar Mia

9 kommentarer:

pysseltanten sa...

Hihi...shit pommes frites...
300 tävlande...and counting...hihi.
Känns som att man inte har JÄÄÄTTESTOR chans då va...
Men men håller tummarna ändå...
Vill ju gärna vinna den där boken...=)))
Ha en fin kväll/natt...o du...inatt behöver du inte räkna FÅR...du kan räkna bloggerskor...hihi.
Kraaamizar Git

Engelska Villan sa...

God afton, Mia!
Så fin att använda bonbonjären (hette det va, godisskål alltså? har jag räknat ut, smart va?) till ljus och blomster!
Men du, nu får du ta och städa undan Elly från sovrummet så vi får se!! ;) *nyfiken*
Kraaam Anna

Anonym sa...

Brr.. Det lät kallt. Hoppas ni har haft det en trevlig innedag iallafall.

Krams!

STENLYCKA sa...

Ja här öser regnet ner idag och så där tråkigt har det varit nästan hela min första semester vecka. Men jag har ju fått gjort lite inne i huset, sådant som har kommit efter när man jobbar.
Förstår att du får skrivkramp med så många lappar som skall skrivas.
Hoppas på tur naturligtvis, böcker kan man ju aldrig få för mycket av.
Ha en skön helg!
Kram

OlgaA sa...

Finns inget mysigare än levande ljus... Rogivande på nåt sätt.
Blir spännande att se vem blir vinnare!
mvh mammatillungar

StrandviksVillan sa...

Nämen ÅÅÅÅÅH!!
Nu har jag ju hittat ännu en superfin blogg att prenumerera på!
Har läst bakåt en bit, du har verkligen ett jättejättefint hem och tar ljuvliga foton av det!
Tack för titten!

Kram Ann-Christine (som för tillfället är en rätt slö bloggare... men hoppas på att snart få ny energi och det börjar jag känna av nu efter ett besök hos DIG!!)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

HHejsan svejsan!!!

Ser så mysigt ut sååå!
Trevlig helg i regnet!!
Kramisar Millisss♥

Bralliz sa...

HEj Mia! Oj oj oj, över 300! Det var inte dåligt det!
Nu fårjag hålla tummarna på att jag vinner den super fina boken, hihi*
Ha det bäst!
Kraaam Alice ♥♥♥

Marie//Tekla Maräng sa...

Ja där har vi det, det är precis så man ska tillbringa en *sket* dag med bonbonjären med rosor och ljus samt brasan tänd.
Idag är det lite bättre väder men bra så blåsigt, har kurat ihop mig på balkongen med hjälp av lammskinn.
Kram Marie:)

Oj är vi över tre hundra små lappar som tävlar det var inte dåligt.