fredag 11 juli 2008

Sköna fredag

Fast när man har semester är det ju fredag varje dag som tur är.

Lilla fågel blå har fått en manlig kollega. Sebastian ska han tydligen heta. Från Mig & Alice i Säter.
Och en mysig korg från Housedoctor. Från Säll & Såsser på Hörnet i Säter. Underbar butik. Där träffade jag gulliga Anneli som visade sig vara en trogen läsare av min blogg :o) (och mammas frisör) Jättekul att träffa dig Anneli!

Avslutningsvis får ni ett litet moment från Bispbergsklacken. (Och nej, det stupar såklart inte rakt ner men det ser ut så från den här vinkeln...)
Hade hoppats på att hinna besöka Susannes loppis men eftersom vi kom upp först på söndagen och åkte hem på onsdagen så missade jag den. Hade förmodligen köpt alltihop och inte fått med det hem i bilen. Nästa sväng till Dalarna ska jag definitivt dit. Snälla spara lite prylar till mig Susanne ;o)

Hoppas ni får en mysig helg. Kram Mia

2 kommentarer:

me and alice sa...

Hej Mia!
Hi,hi...vad rolig du är! Klart vi sparar prylar till dig...
Går det bra med körkortet?! Tänk vilken känsla sen när du kan ta dig var du vill.
Ska bli jättekul bara att få träffa dig!!
kramis Susanne

me and alice sa...

Nämen dra på trissor nu såg jag när jag läste dina tidigare inlägg!!!
Tusen miljoner grattis! Åh, vad roligt!!!! Såg också att det krånglat till sig med körkortet...
Nu hinner du plugga teori innan kursen..*fniss*(om du orkar vara vaken). Jag var precis som du när jag var gravid, mådde aldrig illa men jag sov,sov och sov....
kram igen.../Susanne