måndag 19 maj 2008

Ett gammaldags handgjort insynsskydd

Har jag förbeställt från Bloominghome. Tänkte luta det mot ett fönster i köket för lite gammeldags charm och för att inte grannen ska kika ner på oss. Bloominghome hade även min amerikanska hänggunga i beställningssortimentet. Men för en lusentapp dyrare + frakt. Ha! Leveransen kommer inte förrän efter sommaren så då har jag ju gott om tid på mig att rota i madrassen :o)

Strax kommer maken hem med badkaret, spännande! Stackarn, han får åka land och rike runt.

Kram Mia

4 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så vackert -
det vill jag också ha.

Jag firar 10000 unika besök och har en tävling på min blogg http://havsviken.blogspot.com/
Välkommen du också!

Kram Maud

me and alice sa...

Vilket snyggt galler. det skulle jag också vilja ha!!!
Vilket snyggt badkar!!!
kram Susanne

Guldkant På Livet sa...

Haj, fann dig hos Me & Alice, vilket underbart fönsterskydd och urfint badkar!! Mari.

matte sa...

urfint! vad mycket fint de hade, jag var in och tittade på deras sida :)