lördag 29 december 2007

Vitfärg vitfärg och mera vitfärg

Antar att det är flera än jag som konstant går omkring med vitfärg på fingrar och naglar. Det är liksom ingen idé att snygga till naglarna inför nyår för på nyårsdagen är jag väl där i färgpytsen igen. Jag är på allt med vitfärgen. Maken tyckte jag gick lite till överdrift när jag gick på dotterns gungställning med vit emaljfärg och bytte ut gungorna till trä. Det tycker inte jag, för jag tittar hellre på denna från köksfönstret än den vanliga röd/gröna :o)

Annat som jag börjat måla idag är den lilla pallen till dotterns rum. På den tänkte jag sen skriva"klättre försiktigt" på i sann skarpkalligrafi.se anda. Såg det i någon blogg och tyckte det var fint. Hoppas inte bloggmakaren tar illa upp.


Nu måste jag fortsätta måla!
Kramar Mia

Inga kommentarer: