måndag 31 december 2007

Gott nytt!!

Gott nytt år på er!
Själv håller jag på att duka för middagen för fullt. Sen ska jag bara dammsuga, göra efterätten, locka håret, kyla vinet, sminka mig, klä på dottern, sätta på kaffe, skura toaletterna och tända marschallerna. Allt inom loppet av 2 timmar *jisses* Här får ni alla fall se lite kort på dukningen so far, inte helt klar än. Bordet har jag dekorerat med eucalyptus och kronan över bordet med eaucalyptus och pärlor. lite silverbestick och vitt linne på det.
Lite ljusstakar i fattigmanssilver och tända ljus så blir det nog fint till slut.

Gott nytt!





Kramar Mia

8 kommentarer:

Metteflette sa...

For et herlig pyntet bord og så vakker blogg du har! Regn meg som en av dine faste lesere i 2008! Godt nytt år til deg! Klem fra Mette

Det lantliga hemmet sa...

vad underbart fint du har dukat..och att pyssla dessutom..jag håller med att man blir inspirerad av er där ute som bloggar..tack så mycket och gott nytt år

junhe sa...

vacker dukning och tack för inspirationen =) ha dt bra/ junhe

Beas sa...

Underbar dukning!

Malin - I min trädgård sa...

Gud vilken vacker dukning! Jag är helimponerad (och lite avundsjuk förstås ;-)). Jag hinner ju aldrig kika igenom din blogg helt och hållet och det grämer mig - just eftersom den är så härlig! Jag vill hinna! Men men, någongång ska jag väl ta mig längre än till andra inlägget...

God fortsättning förresten!

Anonym sa...

Du har verkligen ett jättefint hem som bidrar till mycket inspiration och idéer. Är nyfiken på vart du köpt kronljusstakarna på bordet. Superfina!! Du får gärna maila mig svaret, glömmer kanske av att titta på kommentarerna på just detta inlägg.
Mvh Ida
ida_k_karlsson@hotmail.com

Anonym sa...

It is the best time to make some plans for the future and it's time to be happy.
I've read this post and if I could I want to suggest you few interesting
things or suggestions. Maybe you could write next articles referring
to this article. I desire to read more things about
it!

Also visit my homepage: men's briefcases

Meenu ji sa...

Dear Bloger its a great Blog and have nice way to spread information. Its beautiful amd meaningful information over there, Thanks for your contribution.
Want to do marriage registration in Faridabad ? your doorstep helps in getting marriage certificate done in Faridabad


marriage registration in faridabad
marriage registration faridabad
marriage certificate in faridabad
marriage certificate faridabad
Yourdoorstep faridabad
marriage registration online faridabad
urent marriage Certificate in faridabad
court marriage in faridabad
marriage certificate agent in faridabad
marriage certificate consultants in faridabad
court marriage in faridabad
special marriage act in faridabad
special marriage act faridabad
Arya Samaj Mandir in faridabad
court marriage faridabad
court marriage registration in faridabad